اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
پورموسوی: فشار زیادی تحمل کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که تیمش باید از شکست مقابل سپاهان درس بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که تیمش باید از شکست مقابل سپاهان درس بگیرد.

سیداکبر پورموسوی در خصوص شکست استقلال خوزستان مقابل سپاهان در اصفهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما بازی بدی انجام ندادیم؛ خصوصاً در نیمه دوم که واقعاً عملکرد خوبی داشتیم. من بعد از بازی به این موضوع اشاره کردم که در 18 روز بازی‌های سنگینی انجام دادیم و شرایط بدنی تیم ایده‌آل نبود. با این حال دنبال توجیه باخت نیستیم و معتقدم شکست مقابل سپاهان آخر دنیا نیست. ما باید از این باخت و اشتباهاتی که داشتیم درس بگیریم.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر پس از برگزاری دیدارهای هفته چهارم اظهار داشت: اگر بازی‌ها به‌صورت مرتب برگزار شود، طبیعتاً کیفیت مسابقات بالاتر خواهد رفت. با این حال باید بگویم که استقلال خوزستان به این تعطیلی نیاز داشت، ‌چون تیم ما در این مدت فشار زیادی را تحمل کرد. ما سعی می‌کنیم شرایط تیم را در بازی‌های آینده بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در قسمت دیگری از صحبت‌های خود درباره اینکه آیا این تیم امسال هم دنبال قهرمانی در لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: ما طبیعتاً باید از اعتبار و شخصیت تیم خودمان دفاع کنیم. به هر حال مردم خوزستان از ما توقع دارند و مطمئناً امسال هم دنبال قهرمانی یا گرفتن سهمیه آسیا هستیم. ما تیم خوبی داریم و باید باز هم از اعتبار فوتبال خوزستان و شخصیت تیمی خودمان دفاع کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار