اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
خوان ماتا هافبک منچستر یونایتد پس از تنها ۲۹ دقیقه حضور در زمین در بازی کامیونیتی شیلد مقابل لستر سیتی، تعویض شد و ناراحتی خود از تصمیم ژوزه مورینیو را پنهان نکرد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از وبسایت نود، خوان ماتا هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد در بازی مقابل لستر سیتی که در چارچوب کامیونیتی شیلد برگزار شد، تنها پس از ۲۹ دقیقه حضور درون زمین و در آخرین لحظات مسابقه، با تصمیم ژوزه مورینیو مربی جدید شیاطین سرخ تعویض گردید و یک واکنش ناشی از عصبانیت را به تصمیم آقای خاص نشان داد. به نقل از ایندپندنت، ژوزه مورینیو مربی منچستر یونایتد اصرار می ورزد که ماتا هیچ مشکلی با تعویض خودش با هنریخ مخیتاریان پس از ۲۹ دقیقه حضور در زمین نداشته است اما هنگامی که به روابط گذشته ماتا و مورینیو نگاه می کنیم، چیزی جز اختلاف نظر و دلخوری از یکدیگر را نمی توان یافت.

ماتا در ژانویه ۲۰۱۳ با تصمیم مورینیو از چلسی کنار گذاشته شد تا به منچستر یونایتد ملحق شود و پس از این انتقال، هر دو علیه یکدیگر مصاحبه های طعنه آمیزی داشتند. پس از قطعی شدن حضور مورینیو در منچستر یونایتد، شایعات زیادی درباره خروج خوان ماتا شنیده می شد اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. آقای خاص درباره تصمیم خود مبنی بر تعویض ماتا می گوید:

ماتا عالی بود. او درک می کند که خواسته های من چیست. طبق قانون، اجازه ۶ تعویض را داشتیم و چون تیم حریف اقدام به ارسال توپ های بسیار بلند می کرد، مجبور بودم برای توقف آنها، بازیکنان کوتاه قد را بیرون بکشم که ماتا کوتاه قدترین بود! البته ماتا بسیار خوب بازی کرد و هر چیزی که لازم بود را به نحو احسن انجام داد. ما می خواهیم پیروز شویم تا همگی در پایان، خوشحال شوند.
تیم منچستر یونایتد در اولین بازی رسمی با هدایت ژوزه مورینیو و دو گل جسی لینگارد و زلاتان ابراهیموویچ در مقابل تک گل جیمی واردی، با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید تا فاتح کامیونیتی شیلد (سوپر جام انگلیس) شود. جالب این که مورینیو این پیروزی را به لوئیز فان خال مربی فصل گذشته شیاطین سرخ تقدیم کرده و گفت:

می خواهم این جام را به فان خال تقدیم کنم زیرا اگر او به قهرمانی جام حذفی نمی رسید، اکنون من فاتح این جام نمی شدم. من جام های زیادی را برای مربی های پس از خودم باقی گذاشتم ولی هیچ کس از من یادی نکرد ولی می خواهم از کسی تشکر کنم که پیش از من، جامی را گرفت تا من هم بتوانم امروز به یک جام دیگر دست یابم. همین طور می خواهم این جام را به ۷ بازیکنی تقدیم کنم که در این بازی حضور نداشتند مانند دیپای، جونز و اشلی یانگ.
گفتنی است که گل دوم منچستر یونایتد مقابل لستر سیتی در دقیقه ۸۳ با ضربه سر زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رسید هر چند که برخی از تصاویر تلویزیونی حاکی از مشکوک بودن این گل به آفساید بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار