شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
هیجان ناشی از مدال برنز وزنه برداری المپیک، با فاجعه ای بزرگ به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از سایت نود، سینفت کرایثونگ، اولین وزنه بردار تایلندی ست که موفق به کسب مدال در المپیک شد، اما درحالیکه مردم شهر سورین - زادگاه این وزنه بردار- غرق در شادی بودند، هیجان ناشی از کسب مقام سوم المپیک ریو دو ژانیرو، با مرگ مادربزرگ این وزنه بردار، به تراژدی تلخی تبدیل شد.
پلیس شهر سورین در مصاحبه با خبرگذاری‌ها اعلام کرد:"به نظر می‌رسد مشکلات قلبی باعث فوت او شده است با این حال باید منتظر نتایج آزمایشات پزشکی باشیم. ما هنوز مطمئن نیستیم که علت فوت او هیجان بیش از حد بوده یا از بیماری قلبی خاصی رنج می‌برده است."
خبرگزاری‌های تایلند سن یکسانی از این شخص اعلام نکرده‌اند، خبرگزای بانکوک او را ۸۲ ساله و خبرنگار AFP او را ۸۴ ساله معرفی کرده‌اند، با این حال به گزارش این خبرگزاری‌ها، سابین خانگثاپ شاهد کسب مدال برنز نوه‌اش نبود و تنها از شادی مردم متوجه کسب مدال نوه‌اش شد و پس از آن از حال رفت، با این حال در مسیر بیمارستان، پس از اینکه به هوش آمد،یکساعت پیش از فوتش، خبر سوم شدن نوه‌اش را متوجه شد.
به گزارش خبرگزاری AFP سابین در روزهای گذشته اعلام کرده بود که همیشه نوه‌اش را به تمرین و مبارزه تشویق می‌کرده است. همچنین او با ابراز دلتنگی برای نوه‌اش اعلام کرده بود:" سینفت برای کشورش متحمل سختی‌های زیادی شده تا برای آنها مدال طلا را به ارمغان بیاورد."
این وزنه بردار ۱۲۱ پوندی، موفق به مهار وزنه ۶۳۷ پوندی شد تا بعد از نمایندگان چین و کره شمالی مقام سوم المپیک را کسب کند. مادر این وزنه بردار در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که این خانواده هم مراسم خوش‌آمدگویی و هم مراسم مذهبی خاص خود را برای مادر بزرگ تازه فوت کرده‌ این وزنه بردار برگزار خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار