شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
دونده سرعت کشورمان ابراز امیدواری کرد که بتواند به مرحله نیمه نهایی دوی 100متر المپیک صعود کند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل خبرگزاری میزان، رضا قاسمی در حاشیه مراسم بدرقه دو و میدانی‌کاران به المپیک 2016  ریو درمورد شرایط خودش گفت: من با آمادگی کامل به ریو می‌روم. 

دونده سرعت کشورمان در مورد دزدیده شدن کفش‌هایش عنوان کرد: بعد از مسابقه دوی 200 متر لیگ ایران و زمانی که می‌خواستم مصاحبه کنم دیدم که کفش‌هایم سر جایش نیست و دزدیده شده است. متاسفانه کفشم پیدا نشد و مجبور شدم کفش جدیدی سفارش بدهم که تا امشب به دستم می‌رسد. 

نماینده دو و میدانی ایران در المپیک اظهار داشت: این دومین المپیکی است که تجربه می‌کنم و امیدوارم بتوانم در مرحله نیمه نهایی حضور داشته باشم. تلاش می‌کنم که بتوانم در المپیک برای کشورم افتخار آفرینی کنم. 

قاسمی در مورد اینکه آیا می‌تواند مدال بگیرد گفت: مدال گرفتن در المپیک سخت است زیرا در کشور ما روی رشته دو و میدانی به خوبی سرمایه‌گذاری نشده است. البته امیدوارم که احسان حدادی باز هم بتواند مدال کسب کند و سایر نمایندگان کشورمان هم نتایج قابل توجه و خوبی کسب کنند و بتوانند به نیمه نهایی و حتی فینال برسند. 

او همچنین ابراز امیدواری کرد که با رسیدن به مرحله نیمه نهایی بتواند در کنار نفراتی همچون آسافاپاول، بولت، جاستین گاتلین و تایسون گای بدود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار