شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
جذب بازماندگان از تحصیل، توسعه سوادآموزی و جذب بی سوادان، کیفیت بخشی به آموزش مناطق دو زبانه و مرزی از دیگر اولویت های مهم است
شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ۲۰ اولویت توسعه آموزشی در اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور معرفی شدند و به تائید وزیر نیز رسید.

محمد تقی زاده در در حاشیه اجلاس روسای آموزشی سراسر کشور اظهار کرد: خوزستان اولویت های توسعه آموزشی ویژه و مطابق با شرایط استان را در اجلاس به تایید وزیر رسانده و در جلسات و کارگروه های مختلف این اولویت ها را معرفی کرد.

وی، توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی و انسداد مبادی بی سوادی را از مهمترین اولویت های برنامه توسعه خوزستان دانست و افزود: جذب بازماندگان از تحصیل، توسعه سوادآموزی و جذب بی سوادان، کیفیت بخشی به آموزش مناطق دو زبانه و مرزی از دیگر اولویت های مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، تعمیق باورهای دینی و هویت ملی دانش آموزان، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، کاردانش و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات را از دیگر اولویت های مطرح شده برشمرد و اضافه کرد: توجه ویژه به مدارس دخترانه، ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان در آزمون های نهایی و کنکور، بهسازی و سازماندهی تجهیزات آموزشی، توسعه مشارکت های مردمی و توسعه مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان از دیگر مواردی است که جزو این ۲۰ اولویت در نظر گرفته شده اند.

  اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه جاری در تهران در حال برگزاری است که ۴۱ منطقه آموزشی استان خوزستان و مشاور بانوان در اجلاس حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار