شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

شوشان : معاون دانشگاه آزاد شوشتر گفت: در ایام نوروز مهمانان مراجعه کننده به دانشگاه آزاد اسلامی رضایت95 درصدی داشته‌اند.

شاهین راز امروز اظهار داشت: در ایام نوروز مهمانان زیادی برای اسکان و پذیرایی به دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر مراجعه کرده‌اند که از نحوه پذیرایی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر رضایت 95 درصدی داشته‌اند.معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: در نوروز امسال حضور مهمانان نوروزی در این دانشگاه از سراسر کشور نسبت به سال گذشته بیش از 56 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: خوشبختانه حضور میهمانان نوروزی از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در این واحد دانشگاهی بیش از 56 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در نوروز امسال واحد شوشتر میزبان بیش از 500 نفر از اعضای هیئت علمی، مسئولان و کارکنان واحدهای مختلف دانشگاهی از سراسر کشور بوده است.وی با اشاره به امکانات خوبی که جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا شده بود، خاطرنشان کرد: با ارزشیابی صورت گرفته بالای 95 درصد از عزیزانی که میهمان واحد شوشتر بودند از نحوه پذیرایی، تسهیلات و امکانات تفریحی فراهم شده، کیفیت غذا و برخورد مناسب عناصر و اعضای ستاد نوروزی رضایت کامل داشته‌اند.

راز ابراز امیدواری کرد در نوروز سال آینده با فراهم کردن امکانات بیشتر و ارتقای کیفیت تسهیلات، آمار مهمانان نوروزی در این واحد دانشگاهی افزایش قابل توجهی داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار