شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير گفت: كمبود فضاي آموزشي از بزرگ‌ترين مشكلات اين واحد آموزشي است.

علي حميد اظهار‌ داشت:‌ در حال حاضر اين واحد آموزشي در يك مدرسه 14 كلاسه مشغول به فعاليت است اما با توجه به تغيير نظام آموزشي در آموزش و پرورش امسال اداره آموزش ‌و پرورش رامشير درخواست تحويل مدرسه در وقت صبح را به اين دانشگاه ارایه داده‌ است.

وي افزود: با توجه به درخواست آموزش و پرورش مدرسه در وقت صبح به اين اداره و در وقت بعدازظهر به دانشگاه تعلق مي‌گيرد و اين كار با توجه به ظرفيت پذيرش بيش از 400 دانشجو در سال تحصيلي جديد باعث مي‌شود كه دانشگاه با كمبود فضاي آموزشي مواجه شود.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير با اشاره به وقفي بودن زمين جديد دانشگاه گفت: عمليات احداث ساختمان آموزشي اين واحد‌ آموزشي بايد در نيم‌سال نخست سال جاري آغاز مي‌شد اما به دليل وقفی بودن زمین به تاخير افتاد. هم‌اكنون اين مشكل رفع شده و احداث اين ساختمان در نيم‌سال دوم سال جاري آغاز مي‌شود.

حميد از مدير ‌كل آموزش‌ و پرورش و استاندار استان خواست که اگر امكان دارد مدرسه به صورت تمام وقت در اختيار دانشگاه باشد تا با كمبود فضاي آموزشي مواجه نشود.

وي ادامه ‌داد: در سال تحصيلي جديد 2 رشته حسابداري و مديريت در مقطع كارشناسي به اين واحد آموزشي اضافه شد. همچنين آزمايشگاه كشاورزي با زيربناي بيش از 50 مترمربع با اعتبار 150 ميليون تومان در مهر ماه سال جاري راه‌اندازي مي‌شود.

سرپرست دانشگاه پيام‌نور رامشير با اشاره به اجرای برنامه ويژه بازگشايي دانشگاه شامل شركت همه دانشجويان، استادان و كارمندان و اوليای دانشجويان در نماز جماعت، راهپيمايي دانشجويان در روز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: كلاس‌ها از يكم مهر ماه در اين دانشگاه داير مي‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار