اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
شوشان: اداره کل پست استان خوزستان برای سومین سال متوالی موفق به کسب گواهینامه نظام آراستگی s 5 شد.

در راستای استقرار نظام آراستگی در اداره کل پست استان خوزستان ممیزی نهایی پیاده سازی این نظام در پست خوزستان توسط سرممیز رسمی شرکت ژیک سیستم انجام شد و پست خوزستان با موفقیت در این ممیزی برای سومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه سه ستاره نظام آراستگی S 5 شد.

ممیزی نهایی شرکت ژیک سیستم صادر کننده گواهینامه های5S  در هجدهم مردادماه جاری با حضور سرممیز رسمی این شرکت در اداره کل پست استان خوزستان و برگزاری جلسه افتتاحیه آغاز شد و با بازرسی از ادارات و واحدهای مختلف این اداره کل به انجام رسید.

 در جلسه اختتامیه این ممیزی با اعلام انطباق فعالیت های این اداره کل با نظام آراستگی دریافت این گواهینامه توسط نماینده شرکت گواهی دهنده اعلام شد. 

مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان در جلسه اختتامیه با تشکر از مجموعه پست استان خوزستان،زارعی مسئول نظام آراستگی پست استان و شرکت مشاوره کسب این موفقیت را به کارکنان پست خوزستان تبریک گفت.

حموله برگزاری جلسات مستمر، همکاری و همدلی کارکنان را از عوامل مهم کسب این موفقیت و استمرار آن دانست و رویکرد پست خوزستان را بهبود مداوم و مشارکت کارکنان در ادامه این روند عنوان کرد.

دانشگر سرممیز شرکت گواهی دهنده نیز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در زمینه آراستگی در اداره کل پست استان خوزستان تیم های کاری خوب و همکاری مناسب واحدها و مسئولین آنها را از نقاط قوت در پیاده سازی مناسب نظام آراستگی در پست استان خوزستان عنوان کرد.


برچسب ها: پست خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار