شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز:
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبا اهواز، غلامرضا براتی دربازدید از اجرای پروژه ایجاد خط انتقال فاضلاب واقع در حدفاصل میدان پارک قوری و میدان رسالت شهرستان اهواز، ضمن قدردانی از تلاش گروه های عملیاتی با توجه به گرمای طاقت فرسا گفت: فعالیت در این شرایط جوی بسیار سخت و دشوار است .

 براتی با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبارات کافی به خصوص در حوزه فاضلاب در کلانشهر اهواز به خودی خود شرکت و بعضا شهروندان را با مشکلات جدی روبرو می سازد افزود: اخیرا با عنایت خاص و امیدوارکننده استاندار محترم در بازدیدهایی که از برخی مناطق کلانشهر اهواز به عمل آورده است نوید دگرگونی در ارائه خدمات این حوزه داده می شود.

وی بازدید از اجرای پروژه ها و عملیات ها در سطح شهر را از جمله مواردی دانست که منجر به حضور بیشتر در بین عموم می شود و در بسیاری از مواقع همانطور که شاهد بوده ایم شهروندان از نزدیک مسایل قابل بررسی در حوزه آب و فاضلاب را با ما در میان می گذارند و اکیپ های عملیاتی در اسرع وقت در محل حاضر و آن را مرتفع می سازند.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز همچنین گفت: یکی از مهم ترین مسایلی که این شرکت در اجرای پروژه های خود در نظر دارد رعایت الگوهای اقتصادی در راستای کاهش هزینه هاست.


برچسب ها: آبفا اهواز ، فاضلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار