امسال آغاز جشن شکوفه ها در اهواز در حالی برگزار شد که مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش و کارشناس اداره امور مالی وزارت به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در جمع دانش آموزان حضور داشتند.

"> برگزاری جشن شکوفه ها در خوزستان + سخنان فلاحی و حسینی / تقدیر معاون وزیر از آموزش و پرورش خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸

امسال آغاز جشن شکوفه ها در اهواز در حالی برگزار شد که مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش و کارشناس اداره امور مالی وزارت به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در جمع دانش آموزان حضور داشتند.

 

شوشان : امسال آغاز جشن شکوفه ها در اهواز در حالی برگزار شد که مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش و کارشناس اداره امور مالی وزارت به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان در جمع دانش آموزان حضور داشتند.

در این مراسم که در دبستان ده کلاسه سمیه پادادشهر برگزار شد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن آنکه مدرسه را مکان مقدسی خواند از والدین خواست تا در جهت برداشتن گام های موثر در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان خود همراه مدرسه و آموزش و پرورش باشند .

فلاحی گفت : آموزش و پرورش تمام توان خود را در این مسیر قرار داده است تا بتواند خدمات ارزشمندی را در این زمینه برای دانش آموزان و والدین بردارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به وقایع اخیر مبنی بر هتک حرمت دشمنان به پیامبر اسلام از دانش آموزان و خانواده های آنان خواست تا وظیفه ی اصلی خود را بشناسند و درمسیر پیامبر اسلام گام بردارند.

مشاور معاون وزارت آموزش و پرورش نیز گفت : امسال اولین سال ورود به نظام 3-3-6 است در این نظام دانش آموزان پایه ابتدایی با گذراندن 6 سال در مقطع ابتدائی با کار و فناوری ورشته های جدید تحصیلی آشنا می شوند .

محسن حسینی ارسنجانی استان خوزستان را در اجرای این طرح بسیار آماده دید و گفت : تمام معلمین در این رابطه آموزش کافی را دیده اند چنانچه استان خوزستان از لحاظ فضای آموزشی برای اجرا این طرح از تهران بهتر است ودر اینجا تمام دانش آموزان پایه ششم در کلاس های درسی ساخته شده درس خواهند خواند.

حسینی گفت :نزدیک به 90 درصد مدارس تک نوبته هستند وچنانچه نوبت صبح می تواندبیشتر مثمر ثمر باشد درتلاشیم تا سال آینده کل مدارس را یک نوبته کنیم.

وی ضمن تعطیل خواندن روزهای پنج شنبه برای کلیه مقاطع تحصیلی از دانش آموزان خواست تا در این روز مطالعه عمیق تری داشته باشند و این روز را با برنامه ریزی برای آینده و کنکور سپری کنند.

حسینی افزود:  امسال برگزاری کلاس های مقطع متوسطه و راهنمایی از ساعت 8 تا 1.30 بعد از ظهر خواهد بود چنانچه اضافه شدن این روز تعطیل می تواند گامی در جهت تحکیم خانواده باشد .مدارس نیز جهت برنامه های فوق برنامه می توانند در این روز برنامه ریزی لازم را بکنند.

حسینی ضمن یادآوری دوران دفاع مقدس و زحمات آن بر آموزش و پرورش استان گفت : آموزش و پرورش استان خوزستان توانسته است در این سالها عملکرد خوبی برجا بگذارد و ما نیز درآینده کمک خواهیم کرد تا در آینده شرایط بهتری برای دانش آموزان و خانواده های آنان فراهم کنیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار