شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
سه تیم خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای ایران برای صعود به رده های بالای جدول به میدان خواهند رفت.
 سه تیم خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای ایران برای صعود به رده های بالای جدول به میدان خواهند رفت.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برای خوزستانی ها مهم و حساس خواهد بود، هفته ای که هر سه تیم برای صعود به رده های بالای جدول نیاز به پیروزی دارند.
در مهمترین بازی این هفته صنعت نفت آبادان میزبان سپاهان اصفهانی است که دو هفته متوالی حریفانش از جمله استقلال خوزستان را شکست داده است.

استقلال خوزستان نیز در این هفته میزبان نفت تهران است و برای رسیدن به تیم های مدعی قهرمانی باید سه امتیاز این دیدار را کسب کند.
فولاد خوزستان تنها خوزستانی بدون برد نیز میهمان سیاه جامگان مشهد است و برای فرار از قعر جدول راهی جز پیروزی ندارد.

***صنعت نفت آبادان – سپاهان اصفهان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که هفته گذشته نخستین شگفتی لیگ را رقم زد و با شکست دادن استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به تیمی ترسناک تر از گذشته تبدیل شده روز پنجشنبه در آبادان میزبان سپاهان اصفهان است.

نفتی ها که در سه هفته گذشته تنها یک گل دریافت کرده اند اینروزها آماده و سر حال به نظر می رسند اما با حریفی تقابل خواهند کرد که نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی آماده تر به نظر می رسد.
خط دفاعی صنعت نفت برابر مهاجمان تیمی قرار می گیرند که در دو هفته گذشته توانسته اند چهار گل به ثمر برسانند و تقابل مدافعین باهوش نفتی با مهاجمین فرصت طلب سپاهان می تواند یکی از نکات دیدنی این بازی باشد.

در خط میانی سپاهان رسول نویدکیا و طالب ریکانی اینروزها یکی از بهترین زوج ها لیگ برتر در خط هافبک را تشکیل داده اند و هر دو در زدن شوت از راه دور بسیار کاربلد نشان داده اند و به نظر می رسد جنگ اصلی در این خط باشد جایی که نفتی ها با زوج حکیم نصاری و محمد زبیر نیک نفس یکی از جوان ترین خط های میانی لیگ را به خود اختصاص داده اند.

نفتی ها که به نظر در خط حمله با مشکل مواجه هستند کار سختی در مقابل خط دفاعی منظم سپاهانی خواهند داشت هر چند که مهاجمین نفت برابر استقلال تهران کارنامه قبولی داشتند اما قلب خط دفاعی سپاهان بسیار درگیرانه و سر زدن نشان داده اند.

باید دید تفکر عبدالله ویسی مربی جنوبی سپاهانی ها برابر تفکرات نادر دست نشان مربی شمالی نفتی ها موفق خواهد بود یا خیر. مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: قطعا یکی از سخت ترین بازی های این فصل را پیش رو داریم ولی سپاهان هم بازی سختی پیش رو خواهد داشت.

رضا نوروزی اظهار داشت: سپاهان به لحاظ مهره یکی از بهترین تیم های لیگ را به خود اختصاص داده اما این تیم در آبادان کار سختی خواهد داشت.

وی افزود: بازیکنان صنعت نفت بعد از پیروزی برابر استقلال تهران به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی دارند و برای پیروزی بر سپاهان اصفهان دارای انگیزه بسیار بالایی هستند.
نوروزی گفت: با توجه به هوادارانی که در ورزشگاه تختی آبادان حضور دارند کار برای هر تیمی در این ورزشگاه سخت است و ما با حمایت آنها می توانیم برابر هر تیمی پیروز شویم.

***استقلال خوزستان – نفت تهران

استقلال خوزستان که در هفته گذشته بازی پر انتقادی برابر سپاهان اصفهان داشت پنجشنبه برابر نفت تهران برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت تا به جمع مدعیان قهرمانی باز گردد.

استقلالی ها که در دو هفته ابتدایی توانسته بودند در تبریز و اهواز برابر تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران چهار امتیاز شیرین کسب کنند برابر سپاهان اصفهان در هفته سوم متحمل شکست سنگینی شدند تا نشان دهند در این فصل کار بسیار سختی پیش رو دارند.

در آن سوی میدان نیز نفت تهران وضعیت مشابه ای با استقلال خوزستان دارد و برای رسیدن به رده های بالای جدول به سه امتیاز این دیدار حساس چشم دوخته است. نفتی های تهران در خط میانی با کارگردانی ایمان مبعلی در هفته گذشته توانست به نتیجه بسیار خوبی دست یابند و برای دومین پیروزی این فصل انگیزه زیادی برابر استقلال خوزستان دارند.

در آن سوی میدان استقلال خوزستان که در نیم فصل اول فصل گذشته تنها 6 گل دریافت کرده بود در سه بازی این فصل 6 گل دریافت کرده تا نشان دهد در خط دفاعی مشکلات زیادی را احساس می کند هر چند که در خط حمله بهترین عملکرد را بین دیگر تیم ها داشته است. تقابل اندیشه پور موسوی و علی دایی می تواند یکی از نکات زیبای این دیدار باشد.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان در خصوص این دیدار گفت: بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد زیرا برای قرار گرفتن بین تیم های مدعی نیاز به سه امتیاز داریم. محمد طیبی اظهار کرد: نفتی ها تیم خطرناکی هستند که در سه هفته گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده اما در اهواز کار بسیار سختی دارد.

***فولاد خوزستان – سیاه جامگان مشهد

فولاد خوزستان که در بین سه تیم خوزستانی هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند روز جمعه این هفته برابر تیمی به میدان می رود که در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده است. قرمزپوشان اهوازی که یکی از بدترین خط های دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده برای فرار از قعر جدول چشم به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دوخته است.

البته فولادی ها در گل زدن هم مشکلات زیادی دارند هر چند که حریفشان در سه هفته گذشته چهار گل از حریفان دریافت کرده است. فولادی ها که به نظر می رسد همانند فصل گذشته کار سختی پیش رو دارند برای کسب نخستین پیروزی این فصل به مشهد سفر کرده اند و در آن سوی میدان هم حریفشان در خانه بسیار خطرناک نشان داده است.

مدافع تیم فولاد خوزستان در خصوص این دیدار گفت: ما در این بازی راهی جز پیروزی نداریم زیرا برای فرار از شرایط کنونی نیاز به یک پیروزی داریم.

عبدالله ناصری اظهار کرد: البته تیم سیاه جامگان در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و در بازی های خانگی هم انگیزه زیادی دارند.
وی افزود: امیدواریم شرایط به گونه ای پیش برود که مشکلات سه بازی قبلی را نداشته باشیم و به اولین پیروزی خود دست یابیم.

گزارش از مسعود گادار

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار