اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
آموزش مدیریت مصرف منابع انرژی به زنان در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.
شوشان: سیده فرانک موسوی چهارشنبه در نشست بانوان مشاور دستگاه های اجرایی در محل انتقال خون خوزستان اظهار کرد: فرهنگ مدیریت مصرف انرژی از جمله برق، آب و گاز باید در بین خانواده ها نهادینه شود تا تمام فعالیت های مدیریت مصرف را لحاظ کنند. 
وی افزود: در شرایطی قرار داریم که باید با مدیریت مصرف منابع انرژی از حداقل ها نتایج حداکثری را کسب کنیم و زنان در این زمینه نقش به سزایی دارند.
موسوی ادامه داد: طرح آموزش مدیریت مصرف منابع انرژی در فرمانداری ها با اصلاح الگوی مصرف انرژی برق شروع شده و در آب و گاز ادامه می یابد؛ آموزش به زنان برای مدیریت مصرف منابع انرژی در زمان پیک مصرف و جلوگیری از قطعی برق ضروری است. 
سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: نقش زنان در اقتصاد مقاومتی بی نظیر است و مدیریت مصرف، مصرف متعادل و پرهیز از اسراف، رعایت اصل استفاده از تولید داخلی، ایجاد فرصت های شغلی، استفاده حداکثری از زمان و منابع و امکانات، مدیریت درآمدها و هزینه کردها و فرهنگ استفاده از امکانات موجود از جمله شاخص های اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: وظایف حوزه زنان در سند چشم انداز 1404، برخورداری از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت های برابر، توزیع مناسب درآمد و ایجاد نهاد مستحکم خانواده به دور از فقر است که در راستای این چشم اندار مهمترین فعالیت، تحکیم بنیان خانواده است. 
موسوی گفت: در این راستا پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به اوقات فراغت، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، ارتقای توانمندی زنان و تعمیق باورهای دینی زنان و خانواده باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به اجرای 13 طرح استانی با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی، بهزیستی و وزارت کشور اظهار کرد: طرح ها به سازمان ها ابلاغ و اعتبار لازم به آنها اختصاص یافته که در راستای ارتقای سطح زنان برخی در حال اجرا هستند و تعدادی از مهر آینده کلید می خورند. 
وی به طرح توانمند سازی زنان مدیر در سطح خوزستان اشاره کرد و گفت: امسال 102 نفر از زنان مدیر در خوزستان در جهت توان افزایی آموزش داده می شوند.
این آئین با حضور جمعی از مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی در محل انتقال خون خوزستان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار