شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
دست‌نشان:
قبل از شروع فصل می‌گفتند تا هفته چهارم لیگ برتر از صنعت نفت اخراج می‌شوی و من به این حرف‌ها توجهی نکردم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قبل از شروع فصل می‌گفتند تا هفته چهارم لیگ برتر از صنعت نفت اخراج می‌شوی و من به این حرف‌ها توجهی نکردم.

نادر دست نشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در مورد برد تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی است و تا قبل از بازی با ما شرایط خوبی داشت و نتایج خوبی گرفته بود اما با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم به خوبی آنالیزشان کردیم و توانستیم نقاط قوت آنها را مهار کنیم. به نظرم اگر کمی دقت می‌کردیم گل‌های دوم و سوم هم برایمان دور از دسترس نبود.

وی ادامه داد: قرعه سختی در ابتدای فصل داشتیم و چند بازی سخت پیاپی برایمان رقم خورد ولی با روحیه و اعتماد به نفسی که به بچه‌ها منتقل کردیم توانستیم این امتیازات را جمع کنیم. حقیقتش خودم هم فکر چنین نتایج خوبی را نمی‌کردم اماخدارا شکر تلاش‌هایمان جواب داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌ نفت‌ آبادان در مورد مقایسه تیمش با استقلال خوزستان فصل گذشته تاکید کرد: اصلاً چنین مقایسه‌ای را قبول ندارم و نباید به این صحبت‌ها توجه کنیم. اول فصل می‌گفتند دست‌نشان 4 هفته بیشتر در آبادان دوام نمی‌آورد و من آن موقع به این صحبت‌ها توجهی نکردم و الان هم که چنین حرف‌هایی مطرح می‌شود بازهم توجهی نخواهم داشت چون این مسائل تمرکز تیم ما را خواهد گرفت. تیم ما امتیازهای خوبی جمع کرده است ولی دلیل نمی‌شود انتظارات را بیهوده بالا برد.

دست‌نشان در مورد تعطیلی بازی‌های لیگ برتر خاطر نشان کرد: نباید به نفع و ضرر این تعطیلی‌ها توجه کرد چرا که به خاطر  تیم ملی کشورمان است و همه ما وظیفه داریم هرچه در توان داریم برای خدمت به تیم ملی بگذاریم و در این شرایط چاره‌ای جز کنار آمدن با این تعطیلات نداریم. ماهم مثل بقیه تیم‌ها مجبوریم این شرایط را بپذیریم.

وی در مورد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش با توجه به شناختی که از فصل قبل نسبت به بازیکنان داشته آن‌ها را دعوت کرده و ممکن است بعضی از آن‌ها در حال حاضر شرایط بدنی خوبی هم نداشته باشند. زود است با گذشت 4 هفته توقع داشته باشیم از تیم ما بازیکن به تیم ملی دعوت شود اما در ادامه لیگ بازیکنانی داریم که شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار