اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۷۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
نامه استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش با امضای تعدادی از نمایندگان تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.
شوشان: طرح استیضاح علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش که توسط حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار مطرح شده بود، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

نامه این استیضاح به امضای ۵۷ نماینده از جمله جواد کاظم نسب (الباجی) نماینده اهواز، هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک و عامر کعبی نماینده آبادان رسیده است.

از جمله دلایل ذکر شده برای استیضاح، عدم برنامه ریزی جدید و صحیح در در مسائل تربیتی و پرورشی، عدم توجه به شعار سال برای فرهنگ سازی در مدارس، عدم رضایت معلمان و مدیران مدارس، بی توجهی به مدارس روستایی، اجرایی نشدن سند بنیادین تحول آموزش و پرورش، عدم اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق ها، نگاه سیاسی و جناحی، عدم کارایی بیمه طلایی و… عنوان شده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ع ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
comment
0
0
comment سلام استیضاح فانی باید زودتر از اینها انجام می گرفت .عدم کارایی لازم .نارضایتی جامعه فرهنگیان .جناحی برخود کردن در خصوص انتصابات مدیرا ن و روسای اموزش وپرورش.شفاف نبودن صندوق ذخیره فرهنگیان. نارضایتی از بیمه تکمیلی فرهنگیان. عدم اجرای صحیح رتبه بندی معلمان .عدم پیگیری حقوق و مسایل معیشتی فرهنگیان. عدم نظارت بر مدارس و ناضایتی اولیا و معلمان در خصوص مسایل اموزشی .بی توجهی به مسایل پرورشی .انتظار دارم به عنوان یک فرهنگی نمایندگان محترم مجلس با قاطعیت رای بر تاییداستیضاح فانی داشته ووی را که صلاحیت وزیر دستگاه تعلیم و تربیت ندارد عزل نمایند.جا داره از استیضاح کنندگان تشکر شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment مدارس غیر انتفاعی که ایشان ابداع کننده و پیگیر جدی آن است مردم را بیچاره کرده و دانش آموزان را بی سواد
حتما پیگیری شود
comment
كارشناس مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment كاشكي وزير تعاون كار هم به زودي استيضاح مي شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار