اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
شوش - ایرنا - نخستین جشنواره خیریه فروش غذا به منظور کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی در شهر شوش برگزار شد.

دبیراین جشنواره  هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش روحیه خیرخواهی و نیکوکاری بین مردم و کمک به تأمین هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج وسرطانی شهر شوش عنوان کرد.

فروغ پوراحمدی گفت: این جشنواره خیریه ، برای اولین بار است که در شهرشوش برگزار می شود و بانوان به صورت خودجوش و با نیت کمک به همنوعان خود در این ایام بسیار مبارک و فرخنده تصمیم به برگزاری چنین جشنواره کردند که جای بسیار تقدیردارد.

مشاور فرماندار شوش در امور بانوان وخانواده افزود:در این جشنواره، 70غرفه به طبخ و فروش انواع مواد غذایی نظیر آش رشته، نان محلی، انواع کباب ها، خوراک مرغ، انواع شیرینی ها، دسر ها و نوشیدنی ها اقدام کردند.

پوراحمدی بیان اینکه در این جشنواره با کمک خانم نسرین فرهمند و 50 آشپز داوطلب با هزینه خود حضور داشتند تصریح کرد: حدود 70میلیون ریال عواید این جشنواره برای کمک به بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های سنگین درمان را ندارند صرف می شود.

فرماندار شوش در حاشیه بازدید این جشنواره ضمن تبریک دهه کرامت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران زمین از دیرباز همیشه در برنامه های فرهنگی پیش قدم بوده و امروز نیز در شوش برای اولین بار شاهد یک کار بزرگ فرهنگی دیگر در جهت حمایت از بیماران خاص و نیازمند در این شهرستان بودیم که این خود نشان از بالا بودن سطح فرهنگ از باب فداکاری است.

رضا نجاتی برگزاری جشنواره های فرهنگی در جامعه را برای نسل های آینده ضروری دانست و افزود:امروزه با برگزاری این چنین جشنواره هایی می توانیم به فرزندان نسل آینده این نوید را داد که در آینده بتوانند در اجتماع بهتر زندگی کنند.

وی افزود:امروز با برگزاری این جشنواره چندین خروجی از جمله چگونگی طبخ غذاهای سنتی توسط بانوان ، آموزش طبخ غذاهای ایرانی و از همه مهمتر کار خداپسندانه ای که در این جشنواره صورت گرفت جمع آوری مبالغی پول جهت کمک به بیماران نیازمند و خاص که این حرکت می تواند عواقب مثبتی در ایران و دنیا به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایرنا این جشنواره به مناسبت دهه کرامت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)وحضرت امام رضا (ع) پنجشنبه شب در پارک میراث فرهنگی با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار