شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷

دکتر حبیب حی بر از برگزاری نمایشگاه در هفتۀ دفاع مقدس در بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

وی گفت : بیمارستان گلستان اهواز در دوران دفاع مقدس جزء بیمارستان های مهم پشت جبهه بود و حتی به علت آسیب این بیمارستان در حمله های نظامی، مدتی کارکنان و تجهیزات این بیمارستان به دستور مقام معظم رهبری، رئیس شورای عالی دفاع وقت، به هتل نادری اهواز انتقال یافت.

وی گفت : زنده نگه داشتن یاد شهدا از وظایف ماست چرا که راهنمایی آنها ما را به سر منزل مقصود می رساند.

وی افزود : به همین منظور نمایشگاه دفاع مقدس شامل عرضۀ کتب دفاع مقدس و محصولات فرهنگی و تابلوها و تصاویر دفاع مقدس در محوطۀ بیمارستان برای بازدید عمومی در هفتۀ دفاع مقدس برگزار است.

وی گفت : این نمایشگاه به همت بسیج کارکنان و جامعۀ پزشکی بیمارستان گلستان برپا شده است.

وی اشاره نمود: شهدای بزرگواری همچون شهید سید محمدعلی حکیم که در به همراه شهید علم الهدی در هویزه به شهادت رسید، و شهید سید محمد حکیم که خبرنگار صداو سیمای خوزستان بود و به شهادت رسید، شهید مجید بقایی که فرمانده قوای یکم کربلا بود، شهید محمدعلی رهنمون که رئیس بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء (ص) در طلائیه بود، شهید عبدالرضا موسوی که جانشین شهید جهان آرا بود، شهید قاسم آفریدون، شهید لک و شهید احمد قاری دزفولی که از کارکنان شهید این بیمارستان هستند.

شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این بیمارستان آموزش می دیدند.

در ادامه دکتر حبیب حی بر از کسانی که در دوران دفاع مقدس در این مرکز فعالیت داشتند و یا بستری شدند، درخواست نمود تا نسبت به ارسال آثار، خاطرات و یا اطلاع به شماره پیامک 300072016 ما را در جمع آوری خاطرات دفاع مقدس بیمارستان گلستان و انتشار این خاطرات ارجمند کمک نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار