شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
هفت شب نمایش به همراه جشن آفتاب مهربانی به مناسبت دهه کرامت از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، به مناسبت ایام مبارک و فرخنده دهه کرامت که به میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ختم می شود از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز جشنی با عنوان «آفتاب مهربانی» به مدت هفت شب در تالار مهتاب ، جنب کتابخانه مرکزی (ویژه پرسنل شهرداری اهواز) در حال برگزاری است و تا چهارشنبه 27 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

این جشن بسیار شاد و مفرح که با اجرای دو نفر از مجریان توانمند استانی همراه است بخشهای مختلفی از جمله موسیقی سنتی (عربی و بختیاری) و قرعه کشی برای سفر به مشهد مقدس دارد و اما اصلی ترین و جذاب ترین بخش این جشن اجرای نمایش طنز بسیار زیبا و هنرمندانه بود که با استقبال بسیار خوب حاضران همراه بود به طوری که تمامی صندلی های سالن به طور کامل پر شده بود.  

شایان ذکر است ، این جشن ها از پنجشنبه 21 مرداد ماه آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و همچنین اجراها هر شب ساعت 21:30 در تالار مهتاب واقع در بلوار ساحلی کیانپارس است.بلیط های شرکت در این جشن شاد و مفرح میان پرسنل شهرداری توزیع شده است.

گفتنی است ، تئاتری که در این جشن به نمایش در می آید پرفروشترین تئاتر طنز کشور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار