به نظر نمی آید که مردم دیگر به وعده وعیدهای خشک و خالی توجه داشته باشند

"> انتقاد از عملکرد ضعیف شوراهای شهر خوزستان

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

به نظر نمی آید که مردم دیگر به وعده وعیدهای خشک و خالی توجه داشته باشند

شوشان : عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر شوراهای شهر در سطح کشور عملکردی ضعیف و نامطلوب را در دوره کاری خود نشان داده اند.

به گزارش شوشان به نقل از مهر ، عیسی دارایی اظهار کرد: اقدامات و نظارت های اغلب شوراهای شهر در کشور تنها به شهرداری ها ختم شده و شهرها همچنان با مشکلات جدی در زمینه ترافیک، نظافت، آسفالت، زیبایی شهری، نوسازی و ... مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها، شوراهای شهرداری ها بودند نه شهرها، افزود: با توجه به قانون شوراها این نهاد وظایف جدی و زیادی در خصوص قانون تصمیم گیری در شهرها دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در کشور، ادامه داد: به نظر نمی آید که مردم دیگر به وعده وعیدهای خشک و خالی توجه داشته باشند.

دارایی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات آینده شورای شهر نباید از اعتماد مردم به نظام برای به دست آوردن منافع شخصی خود سوء استفاده کنند و با وعده و وعید برای خود رای کسب کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین انتظار مردم از کاندیداهای شورای شهر را صداقت در گفتار و کردار است، گفت: بعد از آن انتطار می رود تا کاندیداهای به وعده های گفته شده عمل کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار