شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
وزیر نیرو:مشکل فاضلاب خوزستان با یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی حل می‌شود
وزیر نیرو گفت: برای حل مشکل آب شرب و فاضلاب خوزستان یک میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی...

شوشان: وزیر نیرو با اشاره به اینکه ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو است، گفت: خوزستان از نظر آب شرب و شبکه‌ فاضلاب وضع مناسبی ندارد، برای حل این مشکل درخواست می‌کنم یک میلیارد دلار از منابع صندوق ملی به این موضوع اختصاص پیدا کند.

 چیت چیان در مراسم امضای قرارداد سرمایه‌گذاری آب و فاضلاب گفت: وزارت نیرو یبش‌ترین طرح‌های اقتصاد مقاومتی را که حدود 17 طرح است، عهده‌دار است و از زمان ابلاغ این مصوبه با حمایت ویژه‌ای اقدامات لازم را انجام داده است، به طوری که هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای در این زمینه با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این 17 طرح، یک کار گسترده‌ای هم با نظرخواهی از تمام مدیران ارشد وزارت نیرو انجام شد، تا همه مدیران ارشد وزارت نیرو جزئیات اقدامات قابل اجرا را اعلام کنند.

چیت چیان با اشاره به اینکه خوزستان از نظر آب شرب و شبکه‌های فاضلاب وضعیت مناسبی ندارد، گفت: اگر از من بخواهند به عنوان وزیر نیرو در راستای اقتصاد مقاومتی پیشنهادی بکنم، می‌گویم که برای حل مشکل آب شرب و فاضلاب خوزستان یک میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی به این استان اختصاص یابد.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
1
1
comment اگر این مبلغ تامین بشه قطعا برای انتقال آب ازسرشاخه ها هزینه میشه
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment باسلام
حدود 2سال هست مدیرعامل آبفای خوزستان غیربومی هست که متاسفانه دراین مدت 2سال تمامی پروژه ها وطرحهای توسعه ای آب شرب و خصوصاً پیشرفت شبکه های فاضلاب به فراموشی سپرده شد درصورتی که تاقبل ازایشان سالیانه حدود 700کیلومتر طرحهای فاضلاب پیشرفت داشت. با وجوداین مدیرعامل ومعاونین درستاد آبفااستان اگر کل منابع صندوق به استان سرازیربشود سرانجامی بدترازامروزخواهیم داشت.
comment
مظلومی
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
comment
0
0
comment باسلام اگر این اعتبار تأمین بشود قطعاً مجموعه مدیران و پیمانکاران وزارت [...]در خوزستان راهکارهای جالبی برای حیف و میل آن بکار می برند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
comment
0
0
comment دو صد گفته چو نیم کردار نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار