شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲

شوشان : در حالی که خوزستان روزهای نخست مهر ماه را می گذراند معاون اداره کل هواشناسی خوزستان خبر از شرجی در روزهای آینده را می دهد.

معاون اداره‌كل‌ هواشناسي خوزستان گفت: نقشه‌هاي هواشناسي، تضعيف زبانه‌هاي پرفشار جنب حاره‌اي در لايه مياني و همچنين سامانه كم‌فشار را در سطح زمين نشان مي‌دهند، همچنين نقشه‌هاي خطوط جريان و ميدان بادي، نشانگر جريانات جنوبي از فردا تا آخر هفته هستند.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، علیرضا غلام‌پور در اظهار كرد: اكنون ‌آسمان استان صاف همراه با غبار محلي توام با وزش باد است.

وي افزود: براي حوزه‌ي خليج‌فارس و شهرهاي جنوبي خوزستان از جمله ماهشهر، هنديجان، ‌آبادان و اهواز افزايش رطوبت و وضعيت شرجي از فردا تا پايان هفته جاري پيش‌بيني مي‌شود.

غلام‌پور ادامه داد: دماي همين‌اينك اهواز 34 درجه سانتي‌گراد است كه نسبت به روز گذشته يك درجه كاهش داشته است. در 24 ساعت گذشته ‌ايذه با 16 درجه سانتي‌گراد خنك‌ترين و آبادان با 42 درجه سانتي‌گراد گرم‌ترين شهرهاي استان بوده‌اند. دماي اهواز نيز روز گذشته در گرمترين ساعات حداكثر 41 درجه سانتي‌گراد و در خنك‌ترين ساعات 23 درجه سانتي‌گراد بوده است.

معاون اداره‌كل‌ هواشناسي خوزستان گفت: براي مهر ماه خوزستان انتظار بارندگي نداريم ولي از آبان ماه و آذر ماه بارندگي استان در حد نرمال خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار