شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
مهاجم نفت آبادان: از من بیشتر خواهید شنید
واقعا نه خودمان و نه مردم فکر نمی کردیم در چند بازی اخیر چنین نتایجی را به دست بیاوریم.
 مهاجم 26 ساله تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ واقعا نه خودمان و نه مردم فکر نمی کردیم در چند بازی اخیر چنین نتایجی را به دست بیاوریم.
 
محمد شادکام  در خصوص نتایج خوب نفت آبادان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار کرد:‌ در این چند بازی واقعا نه خودمان و نه مردم، فکر نمی کردیم که این نتایج به دست بیاید؛ ما سه چهار بازی سنگین داشتیم آن هم مقابل تیم هایی که واقعا امتیاز گرفتن از آن ها مشکل بود ولی بازیکنان جوان و با انگیزه نفت آبادان نشان دادند که حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
 
 وی ادامه داد: کسی فکر نمی کرد که ما بتوانیم تا این هفته از مسابقات این امتیازات را جمع کنیم، البته ما خودمان را باور داشتیم ولی باید بگویم با پیروزی که در هفته سوم برابر استقلال تهران به دست آوردیم، از استرس‌مان کم شد و متوجه شدیم اختلافی بین ما و دیگر تیم ها وجود ندارد و همین باعث شد با فکری باز در آبادان به مصاف تیم سپاهان برویم.
 
مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ در دیدار برابر استقلال تهران برای دومین بار بود که در استادیوم آزادی برابر آن همه تماشاگر بازی می کردم و خیلی از بازیکنان مان تاکنون سابقه بازی در آزادی و چنین جوی را نداشتند و ما واقعا در بازی با استقلال تهران خوب بودیم و بازیکنان ما با انگیزه کار کردند و می خواستند به همه نشان دهند که اختلافی بین ما و بازیکن یک میلیاردی وجود ندارد و اگر هم اختلافی باشد، به خاطر تجربه بیشتر و تعداد بازی های بیشتری است که این بازیکنان در لیگ برتر داشته اند.
 
 وی بیان کرد: ‌هر چه جلوتر برویم و به بازیکنان مان نیز بهای بیشتری داده شود، بهتر از این هم نتیجه خواهیم گرفت. مردم آبادان در این چند بازی برای ما چیزی کم نگذاشته اند و سنگ تمام گذاشته اند. آن ها در این گرمای 50 درجه ما را تشویق می کنند و همین انگیزه ما را چندین برابر کرده است تا بهتر کار کنیم و دل این مردم را خوش کنیم.
 
شادکام خاطرنشان‌کرد: به نظر من لذتی که در فوتبال بازی کردن در آبادان وجود دارد، در هیچ جای دیگری نیست، چرا که زندگی آبادانی ها همین فوتبال است و همه آن ها عاشق فوتبال هستند و وقتی ما چنین آدم هایی را در آبادان می بینیم واقعا لذت می بریم.
 
 وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با این نتایج کمی توقع از نفت آبادان برای ادامه کار بالا رفته است و نظر شما چیست؟ گفت: ما ابتدای فصل هم که بازی ها شروع شدند فقط گفتیم که می خواهیم امسال تیم در لیگ بماند. قرارداد بازیکنان ما نسبت به خیلی از بازیکنان تیم های دیگر پایین است، در حالی که بازیکنان ما بیشتر از این ها می ارزند. به هر حال ما به دنبال این هستیم که در لیگ بمانیم و به دنبال کسب سهمیه نیستیم، هر چند فوتبال است و نمی توان پیش بینی کرد. آقای دست‌نشان هم کاربلد است و می تواند به آن چه مدنظرش است دست پیدا کند. ‌آقای دست نشان با جوانان کار می کند، چرا که معتقد است آن ها چیزی کم ندارند و به خوبی هم به بازیکنان جوانش انگیزه می دهد.
 
این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره این که آقای دست‌نشان در چند بازی اخیر شما را برگ برنده خود معرفی کرده است؟ گفت: او به من لطف دارد و من واقعا خوشحالم که با او کار می کنم و این گونه من را قبول دارد. من هم همه کار کرده ام تا بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام تلاشم را می کنم تا خودم، تیم و دست نشان به آن چه هدف مان برای قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است، دست پیدا کنیم.
 
 وی با بیان این که به تیم‌ملی و لژیونر شدن فکر می کنم، افزود:‌ من دوست دارم پیشرفت کنم و به تیم‌ملی نیز فکر می کنم. تازه ابتدای راه هستم و می خواهم به تیم ملی برسم و لژیونر شوم و به آنچه که در حال حاضر در آن قرار دارم، قانع نیستم و مطمئن باشید روز به روز از من بیشتر خواهید شنید، چرا که انگیزه دارم. تمام زندگی من فوتبال است و تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم و خانواده‌ام به آن چه می خواهیم، برسیم. من در این چند سالی که بازی کرده ام، پولی نگرفته ام و شرایطم بد بوده است و اکنون می خواهم این شرایط را تغییر دهم.

خبرنگار: 17028
انتهاي پیام


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار