شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
سهم دانش‌آموزان ماهشهری در کنکور سراسری سال 95 یک رتبه تک رقمی و دو رتبه دو رقمی منطقه‌ای بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر گفت: سهم دانش‌آموزان ماهشهری در کنکور سراسری سال 95 یک رتبه تک رقمی و دو رتبه دو رقمی منطقه‌ای بود.

عبدالواحد عبادی اظهار کرد: سه نفر از دانش‌آموزان ماهشهری در کنکور سراسری سال 95 موفق به کسب رتبه‌های زیر 100 در سطح منطقه شدند که سهم آنها از این میان یک رتبه تک رقمی و دو رتبه دو رقمی در منطقه بود.

وی افزود: در رتبه‌های ذکر شده «سیده پریسا موسوی» با رتبه دو منطقه و 32 کشوری، مهدی کریمی با رتبه 76 منطقه و 436 کشوری و علی ده‌چشمه با رتبه 93 منطقه و یک‌هزار و 52 کشوری از پذیرفته‌شدگان برتر بندر ماهشهر بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر به آمار پذیرفته‌شدگان دانش‌آموزان شهرستان نیز در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: تاکنون بر اساس اطلاعات دریافت شده 22 نفر از دانش‌آموزان شهرستان رتبه‌های زیر یک‌هزار را کسب کرده‌اند.

عبادی در ادامه با بیان اینکه موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری مرهون تلاش مدیران و همچنین تلاش دانش‌آموزان در کنار حمایت خانواده‌ها بوده، خاطرنشان کرد: در بندر ماهشهر با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار می‌توان شاهد پیشرفت علمی خوبی در آینده بود.

وی در این رابطه افزود: در صورت برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری جدی با وجود مدارس شاهد، هیأت امنایی، غیر انتفاعی و مدارس عادی مناسب و دانش‌آموزان مستعد آنها، دبیران توانمند در کنار خانواده‌های پیگیر و علاقمند و همچنین ظرفیت‌های مادی قابل توجه می‌توان موفقیت‌های علمی بیشتری را کسب کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر با ابراز امیدواری به موفقیت بیشتر دانش‌آموزان در کنکور سراسری سال آینده تصریح کرد: در نظر داریم در سال تحصیلی جدید با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها از قبیل نیروی انسانی توانمند، فضای مناسبی برای تلاش دانش‌آموزان به منظور موفقیت در کنکور سراسری سال آینده فراهم کنیم.

عبادی در پایان با آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون سراسری سال آینده، گفت: ما مصمم هستیم از ابتدای سال تحصیلی برای کنکور 96 برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از فرزندان شهر را راهی دانشگاه‌های دولت و رشته‌های مورد نظر شهر و کشور کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار