شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳

شوشان : برگزاری اجلاسیه سرداران، امیران و 253 شهید هفتکل 24 فروردین ماه سالجاری در شهرستان هفتکل با حضور روحانیون و مسئولین استان برگزار می گردد.

غلامعلی رضاییان در مصاحبه ای با خبرنگار روزان گفت: این برنامه اولین اجلاسیه و یادواره سرداران، امیران و 253 شهید هفتکل می باشد که در سطح استان برگزار می گردد.

دبیر اجلاسیه سرداران، امیران و 253 شهید هفتکل در ادامه افزود: این اجلاسیه توسط سپاه 7 ولیعصر و کلیه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در سطح شهر هفتکل برگزار می گردد و به همین مناسبت 24 هزارجلد کتاب با عنوان این موضع در سطح شهرستان هفتکل و استان خوزستان و بخصوص در میان خانواده معظم شهدا توزیع می گردد.

رضاییان دبیر اجلاسیه اعلام کرد: سخنران ویژه این اجلاسیه دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار 8 سال دفاع مقدس می باشد.

همچنین در میان دعوت شدگان به این اجلاسیه نام های کسانی چون، حجت السلام میر تاج الدینی، نوعی اقدم، فرمانده سابق لشکر 7 ولیعصر و صادق آهنگران بچشم می خورد.

غلامعلی رضاییان دبیر اجلاسیه سرداران، امیران و 253 شهید هفتکل در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی که با نشر و حفظ آثار فرهنگی لشکر 7 ولیعصر داشته ایم،  قرار بر این شده تا تندیس سرداران شهید هفتکل در ورودی شهر هفتکل نصب شود. این شهیدان عبارتند از سردار شهید محمد کریم ممبینی، مصدق طاهری، شکرخدا بهمنی، علیرضا داوودی، کرم سیاهپور، سیدعیسی موسوی، شهید چراغ زاده و شهید دامغانی می باشد.

این اجلاسیه برای اولین بار در خوزستان  در فضای باز استادیوم برگزار می شود و همزمان با  شروع آن  رزمایش نظامی بسیجیان و سپاه هفتکل و نیز نمایشگاهی از ادوات سنگین  و نیمه سنگین سپاه به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز آیت الله جزایری ، کلیه ائمه جماعات، استاندار محترم خوزستان  سید جعفر حجازی ، کلیه مدیران ارشد استان  و نیز خانواده ی معزز شهدا  در این اجلاسیه دعوت به عمل آمده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک بنده خدا
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
comment
0
0
comment متشکرممنون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار