شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
سرمربی پدیده می گوید تیمش در لیگ شانزدهم با گذشته متفاوت خواهد و لیگ شانزدهم لیگ آنها خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ورزش سهرضا مهاجری درباره شرایط تیمش در پنج دیدار ابتدایی گفت: ما شروع خوبی در لیگ داشتیم اما بعد از آن نتوانستیم موفق به کسب پیروزی شویم که تا اندازه زیادی بد شانسی در آن دخیل بود. در بازی با نفت تهران ما از پنج موقعیت خود به گل نرسیدیم اما نفتی ها از پنج موقعیت خود موفق شدند سه گل وارد دروازه ما کنند. ما در دیدار با سایپا نیز تیم برتر میدان بودیم اما  اولین توپی که به روی دروازه ما آمد تبدیل به گل شد تا نتوانیم برنده از میدان خارج شویم. برای سایپا احترام خاصی قائل هستم اما در این دیدار حق ما برد بود که به آن نرسیدیم.

وی ادامه داد: یکی از بدشانسی های ما این بود که در چهار دیدار ابتدایی، سه دیدار خارج از خانه برگزار شد و تنها دیداری که میزبان بودیم دربی مشهد بود.

سرمربی پدیده درباره برنامه تیمش در تعطیلات لیگ برتر افزود: بعد از دیدار با سایپا تا روز چهارشنبه به بازیکنان استراحت دادیم. در روزهای آینده جلسه ای را با هیات مدیره باشگاه برگزار می کنیم و در این جلسه برنامه های خود برای تعطیلات را به اعضای هیات مدیره ارائه خواهیم کرد تا پس از تصویب از روز چهارشنبه تمرینات خود را بنابر آن برنامه از سر بگیریم.
مهاجری در پاسخ به این سوال که در لیگ شانزدهم چه آینده ای را برای پدیده متصور است، پاسخ داد: لیگ شانزدهم، لیگ پدیده است و ما مطمئنا نتایج مناسب تری کسب خواهیم کرد تا تیم موفقی نسبت به گذشته باشیم. بازیکنان با کیفیتی را جذب کردیم و نسبت به گذشته از این نظر پیشرفت داشتیم تا بتوانیم سال خوبی برای فوتبال خراسان رقم بزنیم.

وی در پایان درباره درگیری بازیکنان تیمش در پایان دیدار با سایپا گفت: در پایان بازی هیچ درگیری فیزیکی رخ نداد اما خوب بازیکنان ما که رابطه نزدیکی دارند از الفاظی ستفاده کردند که مورد پسند داور واقع نشد تا در نهایت یوسفی اخراج شود. این الفاظ در فوتبال همیشه رد و بدل می شود اما داور دیدار ما یک پزشک بود و شاید به همین دلیل با حساسیت زیادی برخورد کرد. محسن یوسفی یکی از بهترین بازیکنان ما در دیدارهای گذشته بود و در ادامه فصل حساب ویژه ای روی توانایی های او باز کرده ایم و اگر برخوردی هم با او صورت بگیرد، از بازیکنمان محافظت خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار