خوزستان در هفته ای که گذشت بیشتر در تکاپوی مسافران نوروزی بود و اکثر مسئولین در حوزه های مختلف به نوعی به گردشگران و مسافرت های نوروزی پرداختند. اما در کنار این موارد در هفته ای که گذشت دو اولین اتفاق افتاد : اولین استعفا و اولین سرقتی که ناکام ماند...

"> از اولین سرقت تا اولین استعفای سال
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۸

خوزستان در هفته ای که گذشت بیشتر در تکاپوی مسافران نوروزی بود و اکثر مسئولین در حوزه های مختلف به نوعی به گردشگران و مسافرت های نوروزی پرداختند. اما در کنار این موارد در هفته ای که گذشت دو اولین اتفاق افتاد : اولین استعفا و اولین سرقتی که ناکام ماند...

 

اولين سرقت مسلحانه که ناکام ماند

در هفته ای که گذشت اولين سرقت مسلحانه در شهرستان مسجدسليمان با واكنش بموقع پليس اين شهرستان ناكام ماند. مقارن ساعت 11 صبح روز چهارشنبه دو سارق غير بومي با دراختيار داشتن يك دستگاه خودرو سرقتي زانتيا مقابل بانك ملي شعبه مركزي شهرستان مسجدسليمان متوقف و ظاهرا قصد سرقت از بانك را داشته اند اما با مشاهده خانمي جوان و باردار كه به اتفاق مادر پيرش ازبانك پول دريافت نموده بود به تعقيب نامحسوس زنان مذكور پرداخته و اقدام به سرقت كيف همراه خانم ياد شده نموده بودند.

شهردار شادگان استعفا داد

در هفته ای که گذشت استعفای شهردار شادگان مورد قبول شورای شهر این شهرستان حکایت دارد. بنی نعیم شش سال است که شهردار شادگان می باشد و یکی از شهرداران موفق استان است که چندین بار از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفته بود.

اخوان صباغ از استانداری رفت

در هفته ای که گذشت مهندس غلامرضا اخوان صباغ مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری خوزستان که مدت 8 ماه هم با حفظ سمت سرپرستی معاونت عمرانی استانداری خوزستان را بر عهده داشت  به ماموریت خود در استانداری خوزستان پایان داد.

افزایش بی‌سابقه شوری کارون

در هفته ای که گذشت مدیر امور کشت و صنعت‌های نظام صنفی کشاورزی خوزستان از افزایش بی‌سابقه شوری آب کارون خبر داد.

بیمارستان همچنان ناتمام هندیجان

در هفته ای که گذشت دکتر رییسیان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : بیمارستان هندیجان علیرغم اینکه کار ساختمانی آن در سال گذشته به اتمام رسیده است اما به دلیل مشکل بودجه ای به طور کامل تجهیز نشده است.

فوت 94 مادر باردار در طول 4 سال

در هفته ای که گذشتدکتر شهرام رفیع رییس مرکز بهداشت خوزستان آمار مرگ و میر مادران باردار در سال 87 در خوزستان را 35 مورد، در سال 88 ، 23 مورد، در سال 89 به 21 مورد و در نهایت در سال 90 به 15 مورد عنوان کرد و گفت: کاهش چشمگیر مرگ و میر مادران در استان قابل تقدیر است.

دختر 5 ساله قربانی اسب های بلوار ساحلی !

در هفته ای که گذشت روز 19 اسفندماه سال 1390 در حالی که دختر 5 ساله اهوازی زیر پل هفتم مشغول بازی بود یک اسب او را با سرعت زیاد از پای درمی آورد و له می کند.

دور دوم سفرهای استاندار ویژه

در هفته ای که گذشت دور جدید سفرهای شهرستانی استاندار خوزستان با حضور در دو شهرستان ماهشهر و هندیجان آغاز شد. این سفرها که قدمتی دو ساله دارند به گونه ای است که استاندار و اغلب مدیران دستگاه های اجرایی استان با سفر به یکی از شهرهای استان از نزدیک با مشکلات منطقه آشنا می شوند

باز هم رکورد خوزستان

در هفته ای که گذشت سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: استانهای فارس، اصفهان و خوزستان بیشترین حوادث و عملیات امدادرسانی را در نوروز به خود اختصاص داده اند.

تغییر سرپرست شعب بانک ملت در خوزستان

در هفته ای که گذشت مهندس محمدرضا جاجرمی سرپرست بانک ملت شعبه خوزستان از سمت خود تودیع و جای خود را به سرپرست بانک ملت شعبه استان کرمانشاه که قبلا نیز در همین پست در اراک خدمت می کرده است داد.

بازدید 30 هزار نفری

در هفته ای که گذشت مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از بازدید بیش از 30 هزار نفر از مناطق طبیعی و گردشگری تحت حفاظت این نهاد در ایام نوروز خبر داد.

افتخار آفرینی شوشتری ها

در هفته ای که گذشت مسئول جامعه‌القرآن شوشتر از افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان شوشتری در مسابقات قرآن کشور خبر داد و گفت: شوشتر پنج مقام را در این دوره از مسابقات کسب کرد.

ویرانی قریب‌الوقوع

در هفته ای که گذشت خبرگزاری فارس گزارشی از ویرانی قریب الوقوع پل گرگر داد . این تاریخی که از دو سال پیش روز به روز بر ویرانیش افزوده می‌شود در شرایط کنونی وضعیتی رو به بحران دارد و این شرایط لحظه به لحظه شدید تر می‌شود. بر اساس این گزارش، در شرایط کنونی شبه چشمه‌هایی از فاضلاب از بدنه این پل در حال فوران است که در این میان اداره آب و فاضلاب وجود فاضلاب را منکر می‌شود و پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر وجود آن را تائید می‌کند و این تائید و تکذیب‌ها تنها وضعیت پل گرگر را بحرانی‌تر می‌کند.

144 نماینده منتخب مجلس نهم  در شلمچه

در هفته ای که گذشت 144 نماینده منتخب مجلس نهم یا آرمان‌های شهدا در یادمان شلمچه تجدید میثاق کردند.در این دیدار جمعی از مسئولان خرمشهری نیز حضور داشتند.

پیکر 5 شهید گلگون کفن به وطن بازگشت

در هفته ای که گذشت با تبادل کشته‌های عراقی در مرز شلمچه، پیکر پنج شهید خفته در ایثار و شهامت در مرز شلمچه با حضور مسئولان محلی تشییع شد.پیکر این شهیدان با حضور مسئولان محلی و مردم شهیدپرور تشییع شد.

معاون وزیر در خوزستان

در هفته ای که گذشت زورخانه رمضان‌زاده اهواز با حضور معاونت حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان، به بهره‌برداري رسيد. در آيين افتتاح اين زورخانه كه در مجموعه ورزشي شهيد بابك معتمد اهواز برگزار شد، علاوه بر احمد رسولي‌نژاد معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان، حميدرضا گرشاسبي و جمعي از مسوولان استاني نيز حضور داشتند.

دستگیری سارقان اماکن دولتی اهواز

در هفته ای که گذشت سرپرست دادسرای مبارزه با سرقت اهواز از دستگیری سارقان اماکن دولتی در این شهرستان خبر داد. گفتنی است از سارقان مقدار 70 شاخه میلگرد، 13 عدد تیرآهن یک تنی و مقدار زیادی کابل کشف و ضبط شد.

اجلاس مشترک در اهواز

در هفته ای که گذشت اجلاس مشترك ائمه جمعه و رؤساي ادارات آموزش و پرورش خوزستان در اهواز برگزار شد. رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور به این اجلاس آمده بود.

تبلیغات علنی

در هفته ای که گذشت با وجود اينكه هر گونه تبليغ زودرس نامزدهاي انتخاباتي مجلس قبل از موعد مقرر، ممنوع است مشاهده مي شد كه برخي از نامزدهايي كه به مرحله دوم راه يافته اند، به طور علني و بدون داشتن دغدغه از اين تخلف، خيلي راحت به تبليغات خود ادامه مي دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار