اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کار اداری امروز در خوزستان ساعت 13 پایان می یابد
 پایان ساعت کار اداری در خوزستان امروز دوشنبه به دلیل افزایش دما به بیش از 49 درجه ، ساعت 13 اعلام شد.

 مدیریت بحران خوزستان روز دوشنبه در اطلاعیه ای کاهش ساعت را برای همه اداره ها، دستگاه های اجرایی و بانک های سطح استان ابلاغ کرد. مراکز عملیاتی، خدماتی، امدادی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی مشمول این اطلاعیه نیستند.

این اطلاعیه بر اساس پیش بینی هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دمای بالای 49 درجه در بسیاری از شهرستان ها و با هدف کمک به مدیریت مصرف و کاهش پیک بار صادر شده است. اداره کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده است که دوشنبه (امروز) در 13 نقطه خوزستان دما به 49 تا 51 درجه سانتیگراد برسد.

به گزارش ایرنا بر اساس این گزارش دمای هوا در بستان و شادگان به 51 درجه سانتیگراد، آبادان، اهواز، امیدیه، بهبهان، شوش به 50 درجه سانتیگراد و در رامهرمز، شوشتر، ماهشهر، آغاجاری و گتوند به 49 درجه سانتیگراد می رسد.

دیروز (یکشنبه) نیز دمای هوا در هشت نقطه خوزستان به 49 درجه سانتیگراد و بالاتر رسیده بود ضمن آنکه در بستان و شادگان 51 درجه سانتیگراد، آبادان 50 درجه سانتیگراد، اهواز، امیدیه، بهبهان و شوش 49 درجه سانتیگراد گزارش شد.

دمای هوا از تیرماه در خوزستان به اوج خود رسیده است و امسال برای نخستین بار دمای 53 درجه در برخی نقاط استان گزارش شده است.

کاهش ساعت کار اداری در استان تا ساعت 13 از دوشنبه 11 مرداد آغاز شده است. این تصمیم بر اساس مصوبه ستاد بحران استان با هدف کاهش مصرف برق اتخاذ شده است.

مصوبه کاهش ساعت اداری به دلیل گرمای هوا برای نخستین بار است که در خوزستان اجرایی می شود. پیش از این و با وجود درخواست مردم فقط در زمان گرد و غبار شدید اداره ها و مدارس تعطیل می شدند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
comment
0
1
comment چراسانسور میکنین چراانعکاس نمیدین شرکت نفت حاضربه پذیرش کاهش ساعات کاری نیست!
comment
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment خداوکیل امروز هوا خوب بود در بهبهان واطراف ان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment خب حق دارند
اگه یک ساعت زودتر تعطیل کنند اونهم شرکت نفت
میدونی در سرماه چقدر از فیش های انچنانی کسر میشود
پس لطفا به کارت برس عزیزم
comment
کارمند[...]
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
comment
0
0
comment از قدیم میگنن خونه ای که کوچیک و بزرگ نداشته باشه اینطویه... استاندار گرامی با اون طرز فکر و دیدگاه بلند و منطقی اش بخاطر صرفه جویی در اوج ساعات مصرف تعطیل میکنه ولی [...] دایه مهربان تر از مادر ما رو تعطیل نمیکنن . میگن وزارت [...] برا خودش جداست . [...] با وزارت [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار