شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
روزنامه ایران در مطلبی طنزگونه به بررسی یکی از اظهارات اخیر رئیس حمهور پرداخت. این روزنامه نوشت: رئیس جمهوری محترم در سفر استانی اخیر فرموده‌اند که: «شاید رفع تحریم بر خلاف منافع عده‌ای باشد اما ملت مسرور است... رشد اقتصادی کشور به 4/4 درصد رسید... به برجام خوشبین هستیم و به امریکا بدبین.»

جناب دکتر روحانی عزیز! با سلام و عرض خسته نباشید فرموده‌اید که ملت از رفع تحریم‌ها مسرور است! یا للعجب... شما از کجا فهمیده‌اید مسرور است؟ سند دارید؟ مدرکش کجاست؟ مگر تحریم‌ها و قطعنامه‌ها جز مشتی کاغذپاره چیز دیگری بودند که حالا به خاطر رفعش ملت مسرور باشد؟ لطف کنید حرف خودتان را به حساب اکثریت جامعه نگذارید. حالا اکثریت جامعه یک رأی 18 میلیونی به شما و برنامه‌های انتخاباتی‌تان داده که داده. این دلیل نمی‌شود که هر حرفی را در دهان مردم بگذارید. مگر اینکه تمام 18 میلیون نفر بیایند امضا کنند و اثر انگشت بدهند که مسرور هستند. آنوقت حرف شما سند می‌شود وگرنه در حال حاضر فقط حرف کلینتون سند است.
حاج حسن آقا! فرموده اید که رشد اقتصادی به 4/4 درصد رسیده!؟ کو؟ کی؟ کجا؟ چطور؟ ما هر چه به بقالی و قصابی محله رئیس دولت هاله نور می‌رویم و خرید می‌کنیم هیچ رشدی نمی‌بینیم. آن قدیم‌ها که تحریم شده بودیم هم از اینجا خرید می‌کردیم و خداوکیلی رشد را حس می کردیم. حالا کجاست پس این رشد؟ رشد اقتصادی که در آن یارانه نقدی افزایش نیابد و سود سهام عدالت را ندهند و در بیابان بی‌آب و علف مسکن مهر نسازند که به درد خودتان می‌خورد. حالا اصلاً فرمایش درست، کو سندش؟ کو مدرک؟ هیلاری هم گفته که رشد ما 4 درصد است؟
جناب رئیس جمهوری! فرموده اید که به برجام خوشبین هستید و به امریکا بدبین. عجب! شما بدبین هستید؟ صاف ایستاده اید تماشا می‌کنید که 2 میلیارد اموال ما را چپاول کنند بعد دیگران باید جور شما را بکشند و نامه بنویسند و استرداد اموال ملت را تقاضا کنند؟ حکایت شما و برجام هم شبیه حکایت حزب رستاخیز و پهلوی دوم است که گفته بود اگر رستاخیز نمی‌خواهید پاسپورت‌تان را می‌دهیم تشریف ببرید جای دیگر. ما برجام نخواهیم و کنسرت نخواهیم چه کسی را باید ببینیم؟ نمی‌شود شما و 18 میلیون نفری که به شما رأی داده‌اند بروند توی یک جزیره‌ای، شبه جزیره‌ای، دماغه امید و تدبیری، همان برجام را قاتق نان کنند و خوش باشند و ما نفسی براحتی بکشیم؟
در پایان بار دیگر تأکید می‌کنیم که ما همچنان منتظر اسناد انتخاب شما به عنوان رئیس جمهوری کشور هستیم. ما سر و کارمان با اسناد است. 18 میلیون تعرفه بدون خدشه و خط و خش اگر آوردید تازه می‌نشینیم و گپ می‌زنیم و گرنه که عزت زیاد است!

برچسب ها: رئیس جمهور ، رای
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار