شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
فرماندار شهرستان بندر هندیجان در جلسه گرامیداشت هفته دولت گفت: پیشاپیش هفته دولت و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به دولت‌مردان تبریک عرض می‌کنم.

سید مهران رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: ۲۶ دی‌ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم. این ایستادگی آزادگان و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس باعث معرفی اسلام و انقلاب اسلامی به جهان شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمود وقتی دولت‌مردان کار و تلاش کردند آن را به مردم گزارش دهند و آن‌ها را آگاه و مطلع کنند. برخی مسئولین نمی‌توانند اقدامات دولت را به مردم گزارش دهند که این ضعف و نقیصه است.

فرماندار هندیجان بیان کرد: ما به‌عنوان مدیران دولت تدبیر و امید باید در این هفته اقدامات خود را به جمع‌بندی کنیم و به اطلاع مردم عزیز برسانیم، و از طریق رسانه‌ها و دیگر شیوه‌های اطلاع‌رسانی اقدام کنیم.

وی گفت: در اوایل انقلاب آب، برق، جاده، راه‌های ارتباطی بین روستاها نبود الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی این ضعف‌ها و نقص‌ها مرتفع شد و آبادانی در کشور آغاز گشت و وضعیت عمرانی بهتر شد.

رفیعی عنوان کرد: انقلاب ما از اول تحریم بود و توطئه‌هایی علیه مملکت ما توسط دشمنان صورت می‌گرفت. قبل از انقلاب ما واردکننده بودیم و هیچ تولیدی نداشتیم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات تغییر کرد و در همه عرصه‌ها بخصوص علم پیشرفت کردیم که این استعداد فرزندان ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت از خانواده شهدا و آزادگان دیدار خواهیم داشت، ارزیابی مدیران دستگاه‌ها با ماست، بنده با مسئولی تعارفی ندارم مسئولی که در برنامه‌ها شرکت می‌کند با آن‌یکی که شرکت نمی‌کند فرق دارد و ما به فعالین و تلاشگران اهمیت قائل خواهیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار