شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید: ورزش یک روز برد دارد و یک روز باخت.
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید: ورزش یک روز برد دارد و یک روز باخت.

 امیر قلعه‌نویی یکی از دوستان صمیمی حمید سوریان است. وی حتی هنگامی که به تمرینات تیم ملی فرنگی رفته بود برخرود گرمی با وسریان داشت و او را امید کسب مدال می‌دانست.
حالا قلعه نویی در خصوص حذف سوریان می‌گوید: کشتی حمید سوریان را تماشا کردم، چون انصافاً روی او تعصب دارم. در ورزش این گونه اتفاقات رخ می‌دهد چون به نظرم حمید سوریان یک پهلوان است و پهلوانی به مدال گرفتن نیست.

وی افزود: شاید خیلی‌ها از خدابیامرز تختی مدال‌های بیش‌تری داشته باشند، اما هنوز هم که هنوز است از تختی به عنوان پهلوان و الگو یاد می‌کنند. سوریان پهلوان این مملکت است و حتماً که نباید مدال بیاورد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز ادامه داد: از قول من بنویسید ما حمید سوریان را دوست داریم و او را جزئی از این ورزش می‌دانیم و حالا هم از او حمایت می‌کنیم. او دیشب دو کشتی گرفت که اولی را 4 بر صفر و دومی را 7 بر صفر جلو بود، اما در هر صورت این اتفاقات ورزش است که زمانی می‌بری و زمانی می‌بازی.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات المپیک را پیگیری می‌کند یا خیر، گفت: دروغ چرا، زیاد وقت نمی‌کنم، اما طبیعتاً برای کشتی‌ها وقت می‌گذارم و دیشب وقتی دیدم سوریان بازی را واگذار کرد، ناراحت شدم. لیاقت عبدولی هم خیلی زیاد بود و حیف شد که او طلا نگرفت. باز هم می‌گویم پهلوانی به مدال گرفتن نیست، به اخلاق و معرفت است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار