شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
در یکی از رسانه‌ها این گونه مطرح شده که ما خواهان جذب پادوانی، مدافع سپاهان هستیم و باید بگویم علی رغم این که او بازیکن شایسته‌ای است
 لئوناردو پادوانی در یکقدمی استقلال قرار دارد و این بازیکن با استقلالی‌ها توافق کرده است. از طرفی گفته می شود پادوانی مد نظر باشگاه فولاد خوزستان است ولی نعیم سعداوی این موضوع را تکذیب می‌کند.

سرمربی فولاد می‌گوید: در یکی از رسانه‌ها این گونه مطرح شده که ما خواهان جذب پادوانی، مدافع سپاهان هستیم و باید بگویم علی رغم این که او بازیکن شایسته‌ای است و در گذشته نیز دوران بسیار خوبی را در فولاد سپری کرده ولی این فصل جزو گزینه‌های ما نبود و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.
وی ادامه داد: رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان نیز این که باشگاه فولاد به دنبال جذب پادوانی است را تایید کرده و اعلام کرده که ما برای جذب این بازیکن به این باشگاه نامه ارسال کرده‌ایم، در حالی که این گونه نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: در حال حاضر بهترین مدافعان لیگ را در اختیار داریم و مطمئنا در زمان‌هایی که داریم، این مدافعان به هماهنگی مطلوبی خواهند رسید و در ادامه نیز می‌توانیم یکی از بهترین خطوط دفاع لیگ را به خودمان اختصاص دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار