شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹

شوشان : سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان گفت: برهم زدن نظم عمومي و ايجاد خطر براي شهروندان جرم است و با كورس‌هاي شبانه به شدت برخورد مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ایسنا ، سرهنگ عادل مجدمي اظهار كرد: به منظور جلوگيري از برگزاري كورس و حركات خطرناك توسط برخي از رانندگان، گشت‌هاي راهور و انتظامي در نقاط معيني از شهر اهواز مستقر مي‌شوند.

وي ادامه داد: با هماهنگي‌هايي كه با مقامات قضايي خوزستان انجام شده، به شدت با اين تخلفات برخورد مي‌شود. در همين جهت، تعدادي از اتومبيل‌هاي متخلف توقيف شده و براي برخي از رانندگان به دليل برهم زدن نظم عمومي و ايجاد خطر براي شهروندان، پرونده قضايي تشكيل شده است.

سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان گفت: گشت‌هاي راهور در سه نقطه شهر اهواز از جمله فلكه چهارم كيانپارس، ميدان نخل و ميدان شهيد صياد شيرازي كه معمولاً محل برگزاري كورس‌هاي شبانه و حركات انفرادي خطرناك هستند، مستقر شده‌اند و در صورت مشاهده هر يك از اين اقدامات،‌ برابر قانون با متخلفان برخورد شده و به مقامات قضايي معرفي خواهند شد.

مجدمي خاطرنشان كرد: به منظور ايجاد پيست اتومبيل‌راني براي استفاده جوانان و ساير رانندگان، پليس راهور مكاتباتي با شوراي ترافيك استان و اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان داشته است. براي پيشگيري از هر حادثه، در كنار اين مجموعه اورژانس، آتش‌نشاني و مسئولان مربوطه نيز بايد حضور داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار