شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

 

شوشان : معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: پروژه پل نهم اهواز در زمره پروژه‌هاي مهرماندگار قرار گرفته است و خردادماه سال آينده حداقل يك لاين از اين پل به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ایسنا، مسعود يزدي اظهار كرد: با افتتاح كامل اين پل پيش از مهرماه سال آينده، كاهش ترافيك اول مهر را شاهد خواهيم بود، همچنين مشكل ترافيك ميدان چهارشير و پل سوم رفع مي‌شود.

وي با تصريح اين كه پل هشتم در كاهش ترافيك شهر اهواز موثر بوده است، افزود: ميزان تردد بر روي اين پل افزايش يافته و در ساعات پر ترافيك روز در بعد از ظهرها حدود 3 هزار وسيله نقليه از دو سوي اين پل در فاصله زماني چهار ساعت تردد مي‌كند.

يزدي با بيان اين‌كه در سمت شمال شرق شهر اهواز و در امتداد خيابان فرشيد دو در منطقه ملي‌راه با ساخت پلي ديگر كريدور جديدي ايجاد شده، افزود: اين پل موجب كاهش ترافيك به ميزان بسيار زياد در پل چهارشير، ميدان فرودگاه و بلوار پاسداران شده است. در فاز سه و فاز چهار كوي ملت نيز رانندگان به جاي استفاده از بلوار پاسداران، با قرار گرفتن در اين كريدور به سمت ميدان نخل هدايت شده‌اند. البته هنوز در ميدان‌هاي چهارشير و نخل كماكان تراكم وسايل نقليه مشاهده مي‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اهواز گفت: اول مهر امسال نسبت به سال‌هاي گذشته شاهد ترافيك كمتري بوديم كه اين ميزان در سال‌ آينده نيز كاهش بيشتري خواهد داشت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار