شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

شوشان : استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت شهرستان آبادان و ضرورت توسعه و عمران آن گفت: بزودی آبادان به شبکه راه آهن سراسری کشور متصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از ایرنا، دکتر سید جعفر حجازی در نشست بررسی مشکلات آبادان در سرسرای شرکت پالایش نفت آبادان، باگرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و سالروز شکست حصر آبادان افزود: اعتبار ساخت خط آهن بندر امام به آبادان و خرمشهر از محل فروش فولاد خوزستان تامین خواهد شد.

وی افزود: کار فروش شرکت فولاد خوزستان نهایی شده که از این محل اعتباری افزون بر یکهزار و 300 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

حجازی گفت: خط آهن خرمشهر ضمن اتصال آبادان به شبکه راه آهن سراسری به بهبود وضعیت انتقال کالا و مسافر از این شهرستان کمک خواهد کرد.

استاندار خوزستان همچنین از بهره برداری بزرگراه آبادان- ماهشهر در پنجم آذر ماه بمناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار داشت: کار کمربندی آبادان - خرمشهر و مسیر جدید نیز باانجام مناقصه پیمانکار آن مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی گفت: در راستای احیای اعتبارات بازسازی و در قالب اعتبارات توسعه ای برای شهرهای آبادان، خرمشهر ، دشت آزادگان و هویزه اعتبار خوبی در نظر گرفتیم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار