شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هر سه ست را با اشتباهات زیاد شروع کردیم و این بازی را سخت کرد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از وبسایت نود ، لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت تیمش مقابل روسیه گفت: هر سه ست را با اشتباهات زياد شروع كرديم و اين بازي را سخت كرد. هم ست اول و هم ست دوم تايم گرفتيم و اين موضوع را يادآوري كرديم كه اشتباهات زياد است.

وي افزود: با توپ گيري و دفاع روي تور تلاش كرديم عقب افتادگي را جبران كنيم. روسيه هم خوب بازي كرد و آن‌ها تاكتيك بالايي دارند. بنابراين اگر عقب بيفتيم جبران سخت است. به هرحال اين بازي تمام شده است و اميدوارم از آن براي بازي با ايتاليا استفاده كنيم.

لوزانو درباره تيم ايتاليا كه حریف بعدی ایران است گفت: ايتاليا تيم خوبي است و تجربه زيادي در بازي هاي بين المللي دارد. اگر صددرصد توانمان را ارايه كنيم و ايتاليا تخت فشار قرار بگيرد شايد نتواند بازي خود را ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت.اميدوارم اين بازي بازي سال ايران باشد.

لوزانو درباره تغييراتي كه در تركيب ايران در فواصل بازي داشت گفت: ما احتياج داريم از افراد ديگري هم استفاده كنيم تا يك سري از بچه ها در شرايط بازي قرار بگيرند. تيم ما دوازده نفره است و ما بايد از ديگر دوستان هم استفاده كنيم و ببينيم كدام يك مي‌توانند كمك كنند. ممكن است افرادي كه در شرايط المپيك نيستند اين موضوع را درك نكنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار