شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد:
از سه پروژه پیشنهادی تامین آب شرب سه منطقه محروم شوش یک پروژه از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق...

شوشان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: از سه پروژه پیشنهادی تامین آب شرب سه منطقه محروم شوش یک پروژه از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری تامین اعتبار می شود.

درویشعلی کریمی بیان کرد: در سفر اخیر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری که برای بررسی وضعیت آبرسانی شوش انجام شد وی قول تامین اعتبار یک پروژه آبرسانی را در این منطقه داد.

وی گفت: سه پروژه آبرسانی در سه منطقه محروم مرکزی، شاوورو فتح المبین شهرستان شوش پیشنهاد داده شده که درقالب این پروژه ها آب شرب پایدار و بهداشتی به این مناطق تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه داد: آبرسانی به روستاهای حاشیه شهر شوش به عنوان بخش مرکزی از مهمترین اهداف و از اولویت های آبرسانی در شوش است که به اعتباری افزون بر 75 میلیارد ریال نیاز دارد.

کریمی بیان کرد:از دیگر پروژه های آبرسانی شرکت آبفا روستایی خوزستان که نیاز به اعتبار دارند بهسازی تاسیسات و خطوط انتقال 38 روستای منطقه آهو دشت به مبلغ 85 میلیارد ریال و آبرسانی به 14 روستای مسیر کانال پایه پل ( حاشیه مرز کرخه) با 109 میلیارد ریال است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار