اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۰

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : آیت ا... موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، از تعدادی پروژه های عمرانی در شهرستان شوشتر بازدید نمود.

اینطور که حیدر نجفی فرماندار شوشتر به راوی گفت در این بازدید که امام جمعه و شهردار شوشتر نیز حضور داشته اند مسائل و مشکلات و چگونگی روند تکمیل طرحهای در دست اجرا به اطلاع آیت ا... موسوی جزایری رسیده و واقعیات با ایشان در میان گذاشته شده است. همچنین ایستگاه در دست احداث راه آهن و ساختمان دانشکده قضایی و چند طرح مهم دیگر در شوشتر مورد بازدید قرار گرفته است. معضل پل گرگر شوشتر هم در این بازدید مطرح و بلافاصله آیت ا... موسوی جزایری تلفنی موضوع را با معاونت راهبردی رئیس جمهوری در میان گذاشت و مقرر شد جلسه ترک تشریفات مناقصه برگزار و در اجرای حل مسایل این پل شتاب شود.

شوشتری ها معتقدند شهرشان سالها زیر پونز قرار داشته و بی ثباتی مدیریت در این شهر لطماتی جبران ناپذیر وارد کرده اما از مدتی پیش با تعیین فرماندار و شهرداری که با توجه به تجارب و سوابقی که دارند در این شهر تحرک و عزم به انجام کار پدید آمده، امیدواری برای تغییر چهره شهر بین مردم محسوس است. اکنون که نماینده ولی فقیه در استان هم با بازدید از پروژه های شهری، علاقه خود را به پیشرفت این شهر که محل رشد نخبگان و مفاخر کشورمان بوده نشان داده، این امید بیشتر شده و انتظار می رود، مدیران بی حاشیه شهر از حمایت های لازم برخوردار گردند. همچنین از شوشتر خبر رسید که خضریان رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان به دلیل بازنشسته شدن تغییر کرد و فعلاً رجبعلی چهار لنگ به عنوان سرپرست این اداره تا تعیین رئیس جدید منصوب شده است. وی آزاده و دارای سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش است و عضویت شورای شهر و شهرداری شوشتر را نيز در کارنامه اش دارد.


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار