شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹
يك فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: جريان اصلاح‌طلبي با توجه به نوع عملكردي كه آقاي روحاني در اين سه سال از خود به جاي گذاشته، قطعا بنا را بر حمايت مجدد از ايشان خواهند گذاشت و به دليل‌هاي مختلفي گزينه‌اي غير از روحاني ندارند. يك دليل اين است كه ايشان كه با گفتمان اصلاح‌طلبي وارد ميدان شد، تا امروز بايدها و نبايدهاي اصلاح‌طلبي را در رفتار و عملكردش به خوبي نشان داده است. 

عبدا... ناصري افزود: همچنين اصلاح‌طلبان با وجود عدم تحقق بخشي از وعده‌ها، مي‌دانند كه موانع جدي پيش روي دولت است، البته انتظار از رئيس‌جمهوري اين است كه در كنار اختيارات، براي موفق شدن، از خود ابتكارهايي را هم بروز بدهد. به عنوان مثال اگر لازم است، چه در سطح كابينه و چه در سطح مديريت‌هاي استاني تغييراتي به وجود بياورد تا بتواند در فضايي مناسب‌تر وارد انتخابات ۹۶ شود. با اين حال نمي‌توان موانع جدي را ناديده گرفت كه اصلاحشان خارج از چارچوب قوه مجريه است. مهم، اين است كه با شروع به كار دولت يازدهم فضاي كشور چه در عرصه ملي و چه به لحاظ مراوده با نظام بين‌الملل عوض شد و دقيقا به همين دليل جبهه اصلاحات براي دومين بار از حسن روحاني به عنوان كانديداي مورد وثوق حمايت انتخاباتي خواهند داشت. 

وي خاطرنشان كرد: البته چهره‌هاي اصلاح‌طلبي به نمايندگي از جريان متبوع خود انتظارهايي هم از دولت دارند كه مي‌توان به اظهارات گاه و بيگاهشان درباره تغيير در تركيب كابينه اشاره كرد. اصلاح‌طلبان حتما انتظاراتي از روحاني و دولتش دارند. به همين دليل توقع اين است كه روحاني در جاهايي كه لازم است، جابه‌جايي‌هايي داشته باشد تا امور، روندي منطقي‌تر بگيرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار