شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵

محمد مایلی کهن برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از طریق پرواز تهران - ماهشهر وارد شهرستان آبادان شد.

بعد از اینکه ژوزه آلبرتو کاستا سرمربی پرتغالی صنعت به علت کسب نتایج ضعیف از سوی باشگاه کنار گذشته شده مذاکره با این تیم برای یافتن جانشین این سرمربی نه چندان موفق آغاز شد که در این بین گزینه های ایرانی از بیشترین بخت برای تصدی سرمربیگری صنعت نفت برخوردار بودند.

گزینه اصلی صنعت نفت مجید جلالی سرمربی سابق فولاد خوزستان بود که ظاهرا وی حاضر به حضور در آبادان نشده است به همین دلیل مذاکره با سایر گزینه از جمله مهدی تارتار، پرویز مظلومی و محمد مایلی کهن ادامه یافت ولی از آبادان خبر می رسد مدیرعامل باشگاه تاکید به جذب مایلی کهن دارد هر چند برخی اعضای هیئت مدیره با این گزینه مخالفت کرده اند.

گفته می شود محمد مایلی کهن از طریق پرواز تهران به ماهشهر وارد آبادان شده است تا قرارداد خود را با این باشگاه برای حضور روی نیمکت داغ مربیگری این تیم که حاشیه جزئی جدایی ناپذیر از آن به حساب می آید منعقد کند.

بر همین اساس امروز مایلی کهن با صنعت نفت آبادان قرارداد منعقد می کند تا روز دوشنبه هدایت نفت در برابر فولاد خوزستان را در لیگ برتر باشگاه های کشور به عهده بگیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار