شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
شوشان: در حكمي از سوي دكتر غلامحسين خواجه، رئيس دانشگاه شهيد چمران اهواز، دكتر ابراهيم حاجي‌دولو به مدت دو سال ديگر در سمت خود ابقاء شد.

در حكم انتصاب آمده است: "نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به استناد ماده 5 آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري مصوب ششصد و هشتاد و چهارمين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت آموزشي به مدت دو سال در سمت معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه ابقاء مي‌گرديد.

انتظار مي‌رود با توجه به راهبردهاي كلان ملي در حوزه علم و فناوري، سياست‌ها و برنامه‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و برنامه‌هاي توسعه دانشگاه، نسبت به برنامه‌ريزي و هدايت هوشمندانه فعاليت‌هاي پژوهشي و فناوري در جهت ارتقاء كمي و كيفي توليدات علمي دانشگاه، گسترش و تعميق ارتباط دانشگاه با سازمان ها، شركت‌ها، صنايع و گسترش فرهنگ پژوهش، نوآوري و خلاقيت مطابق با آيين‌نامه شرح وظايف و اختيارات اقدام نماييد.

اميد است با اتكال به الطاف خداوند متعال بتوانيد در انجام وظايف محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مويد باشيد.

 همچنين در حكمي ديگر از سوي رئيس دانشگاه، دكتر عليرضا كياست به عنوان مدير امور پژوهشي دانشگاه منصوب شد. در متن اين حكم آمده است:

"نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به استناد ماده 5 آيين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، پژوهشي و فناوري مصوب ششصد و هشتاد و چهارمين جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت آموزشي، به مدت دو سال به سمت مدير امور پژوهشي دانشگاه منصوب مي‌گرديد.

اميد است با اتكال به الطاف خداوند متعال بتوانيد در انجام وظايف محوله و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مويد باشيد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار