مردم بدانند عامل اصلی بیکاری و عدم تحقق تعهدات اشتغال در استان بانک های دولتی و خصوصی استان می باشند

"> بانک ها عامل اصلی بیکاری در خوزستان

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱

مردم بدانند عامل اصلی بیکاری و عدم تحقق تعهدات اشتغال در استان بانک های دولتی و خصوصی استان می باشند

شوشان : در پانزدهمین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان خوزستان دکتر حجازی با انتقاد شدید از بانک ها به دلیل تعلل در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری خطاب به مردم خوزستان گفت : مردم بدانند عامل اصلی بیکاری و عدم تحقق تعهدات اشتغال در استان بانک های دولتی و خصوصی استان می باشند.

رئیس شورای اشتغال ضمن انتقاد شدید از عملکرد بانک های استان در حوزه اشتغال به ویژه بانک های ملی، ملت و صادرات افزود: چطور می شود در استان های دیگر که به لحاظ درآمدی، منابع و شاخص های اقتصادی به هیچ عنوان با استان ثروتمندی همچون خوزستان قابل قیاس نیست، تنها به دلیل چند شخصیت سیاسی و مملکتی در آن بانک ها بالای 100 درصد به تعهدات خود در زمینه بیکاری جامه عمل پوشاندند اما در خوزستان وضعیت به این گونه است.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین از بانک ها خواست از فرصت باقی مانده تا پایان سال به تعهدات خود عمل نمایند در غیر اینصورت مشکل اشتغال خوزستان به هیچ وجه حل نخواهد شد.

حجازی از مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان خواست تا ضمن اطلاع رسانی به مردم عملکرد ضعیف و قابل انتقاد بانک ها در حوزه اشتغال را برای شهروندان تشریح کند.

نکته قابل توجه این است که پورفرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان خوزستان که چندی است شایعه برکناری وی بر روی زبان ها افتاده امروز در جلسه حضور داشت و به شایعات برکناری خود پایان داد. تا همچنان زوج مدیرکلی در شورای اشتغال وجود داشته باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار