شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
شوشان/ روزنامه نور خوزستان نوشت:  استاندار خوزستان در جلسه چند روز گذشته شوراي مسكن، نسبت به حضور نيافتن مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان موضع گرفته و با توجه به مشكلاتي كه تعاوني هاي مسكن ايجاد كرده اند عنوان كرد: بيش از 100 نفر تاكنون به من مراجعه و اعتراض خود را نسبت به عملكرد تعاوني‌هاي مسكن مهر اعلام كرده‌اند. اين تعاوني ‌ها زيرمجموعه و زير نظر معاونت تعاون اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هستند؛ بنابراين اين اداره از وظيفه خود تخطي كرده و كار خود را در اين زمينه انجام نداده است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اين باره مي گويد:تنها شاهد بروز مشكلاتي در10 تا 20 درصد تعاوني هاي مسكن هستيم.

به گفته وي تعداد قابل توجهي از واحدهاي مسكوني پروژه مسكن مهر آماده تحويل مي باشند اما به دليل آماده نبودن زيرساخت هاي اوليه با استقبال مواجه نيستند.

هوشمند صفايي بر اين باور است كه اظهارنظرهاي صورت گرفته در جلسه شوراي مسكن بدون كارشناسي و كاملا غيرمنصفانه بوده و نبايد كاملا تعاوني ها را در طولاني شدن پروژه مسكن مهر و مهيا نبودن زيرساخت هاي اوليه زندگي از جمله آب، برق، گاز مدرسه، بهداشت و درمان مقصر دانست.

به هرحال مشكل، انتقاد از نحوه اجراي پروژه و مناقشه ميان مديران بر سر آن نيست بلكه گرفتاري، مربوط به مردمي است كه سال هاست پولشان را به اميد خانه دار شدن در جيب پيمانكاران ريخته اند و هنوز كليدي دستشان نرسيده!

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار