اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
رییس انجمن آمادگی جسمانی کشور: برخی معتقد بودند که به اداره ورزش و جوانان اهواز نیازی نیست
استان خوزستان رتبه یک طرح و پیشنهادات را هم کسب کرده است و یکی از پتاسیل های آن، نیروی انسانی است
رییس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی گفت: پرداختن به ورزش همگانی، سرمایه گذاری محسوب می شود و می تواند برای آینده نسل های بعد ما نیز مفید باشد.
 
 
شهرام علم در اولین همایش بزرگ مربیان و مدیران ورزش همگانی استان که روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، با مثبت دانستن راه اندازی اداره ورزش و جوانان اهواز، اظهار کرد: در گذشته نیز اداره ورزش و جوانان اهواز را داشتیم ولی زیر سایه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان کار می کرد اما اکنون به صورت مستقل کار می کند.
 
وی بیان کرد: برخی معتقد بودند که به اداره ورزش و جوانان اهواز نیازی نیست، در صورتی که به این گونه نمی باشد و اکنون که هیات همگانی اهواز را هم داریم، کارها به صورت اجرایی تر انجام می شود.
 
رییس انجمن آمادگی جسمانی فدارسیون ورزش های همگانی کشور گفت: برگزاری مسابقات، همایش ها و میزبانی ها باید با برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات همگانی استان انجام شوند و وقتی در قالب اجرایی قرار می گیرند، باید به سمت هیات همگانی اهواز سوق داده شوند.
 
وی عنوان کرد: با مدیریت حسینی در راس اداره ورزش و جوانان اهواز، به نظرم آینده خوبی در انتظار این اداره ورزش و جوانان است. جا دارد از رییس هیات ورزش های همگانی اهواز هم قدردانی کنم؛ با تحولی که او در مدت زمان کوتاه مدیریتش، در این هیات ایجاد کرده است شاهد برنامه ها و عملکرد خوبی از این هیات در سطح کشور هستیم.
 
علم در ادامه گفت: باید با آموزش و پرورش و شهرداری ارتباط بسیار تنگاتنگی داشته باشیم. ورزش همگانی نیاز به مدیریت همگانی دارد و این صحبت رییس فدراسیون هم است و همه ما در برابر سلامتی و تندرستی مردم مسوول هستیم.
 
وی افزود: اکنون ورزش همگانی به نحوی است که مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و وزیر ورزش نیز روی این ورزش تاکید می کنند و یک نوع سرمایه گذاری است. در واقع این ورزش می تواند بهره‌وری را در افراد جامعه افزایش دهد. همچنین این ورزش می تواند مشکلات و ناهنجارهای جسمی و روانی را کاهش دهد و هزینه های درمانی و دارویی را هم پایین آورد.
 
رییس انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: پرداختن به ورزش همگانی، سرمایه گذاری محسوب می شود و می تواند برای آینده نسل های بعد ما نیز مفید باشدو این رویکرد اکنون به سمتی می رود که رشته های جدید را می طلبد.

 
وی با بیان این که خوزستان همیشه جزو پنج استان برتر کشور بوده است، گفت: هیات خوزستان بسیار فعال است و نسبت به جمعیتش، در رتبه اول قرار دارد.
 
علم عنوان کرد: استان خوزستان رتبه یک طرح و پیشنهادات را هم کسب کرده است و یکی از پتاسیل های آن، نیروی انسانی است که در این استان وجود دارد. اکنون نیز برخی از این نیروی های انسانی در وزارت ورزش و جوانان، فدارسیون ها و باشگاه ها مشغول به فعالیت هستند.
 
وی در ادامه گفت: ورزشکاران به دو بخش سازمان یافته و غیرسازمان یافته تقسیم می شوند؛ فدراسیون ورزش های همگانی هم از نظر ورزشکاران تحت پوشش در سال 94 بعد از رشته فوتبال، در جایگاه دوم کشور قرار گرفت. فدارسیون فوتبال 400 هزار بیمه شده و فدراسیون ورزش های همگانی 341 هزار بیمه شده، داشت و توانستیم جایگاه دوم را در بین 54 فدراسیون به دست آوریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار