شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه تهران - کرج خبر داد و گفت: در این تصادف سنگین 2 زن و مرد و یک پسر بچه جان باختند.
  
 سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 7:15 امروز حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران_ کرج حوالی شهرک پیکان شهر به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه از 2 مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: 2 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری که از شهرهای شمال غربی کشور در حال عزیمت به تهران بودند به دلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند.

ملکی با بیان اینکه تعدادی از مصدومان در داخل اتوبوس گرفتار بودند خاطرنشان کرد: آتش نشانان تعدادی از این مصدومان را از داخل اتوبوس خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه این تصادف سنگین بیش از 20 مصدوم داشت گفت: پنج نفر از این مصدومان در وضعیت وخیمی قرار داشتند به وسیله هلی کوپتر به مرکز درمانی منتقل شده و مابقی به وسیله آمبولانسها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی در حال حاضر مشغول روان سازی معابر هستند.

ملکی علت این تصادف سنگین را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
همچنین رییس روابط عمومی اورژانس تهران به ایرنا مصدومان این حادثه را 30 نفر اعلام کرد.
حسن عباسی افزود: در حادثه تصادف 2 دستگاه اتوبوس بین شهری در بزرگراه تهران_ کرج و با توجه به وجود مصدومان زیاد 19 دستگاه آمبولانس به همراه یک هلی کوپتر و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: چهار تا پنج مصدوم بدحال این تصادف به وسیله بالگرد اورژانس هوایی و ما بقی مصدومان به وسیله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های حاضر در محل حادثه به بیمارستانهای حضرت رسول اکرم؛ لقمان و شریعتی منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: پس از دریافت گزارشهای تکمیلی آخرین وضعیت مصدومان این حادثه اعلام می شود.

2 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری حوالی ساعت 7:15 صبح امروز در بزرگراه تهران_کرج حوالی شهرک پیکان شهر به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

در این حادثه یک زن؛ یک مرد و یک پسر بچه جان باختند و 30 نفر از سرنشینان این دو اتوبوس بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
برچسب ها: اتوبوس ، کشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار