شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کارگردان فیلم سینمایی: منتظر باروت برای «به کودکان شلیک نکنید» هستیم
این روزها تنها چیزی که به من دلداری می‌دهد فیلمنامه‌ام است امیدواریم شرایط برای ادامه کار آماده شود و احتمالا به جای عراق در خوزستان فیلمبرداری خود را آغاز کنیم.
 انسیه شاه‌حسینی در پی تاخیر برای ساخت فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» گفت: این روزها تنها چیزی که به من دلداری می‌دهد فیلمنامه‌ام است امیدواریم شرایط برای ادامه کار آماده شود و احتمالا به جای عراق در خوزستان فیلمبرداری خود را آغاز کنیم.

انسیه شاه‌حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» بالاخره چه زمانی کلید می‌خورد با لحنی طنز گونه گفت: والله همچنان منتظر باروت هستیم. بنده که آماده هستم این روزها تنها چیزی که به من دلداری می‌دهد این است که پشت میزم می‌نشینم فیلمنامه را ورق می‌زنم و با صحنه‌هایی که با جان و دل نوشتم ارتباط روحی و عاطفی برقرار می‌کنم.

وی در ادامه افزود: هر زمان که با سید سعید سیدزاده تهیه کننده فیلم تماس می‌گیرم و از روند کار می‌پرسم می‌گویند تحمل داشته باش انشاالله درست می‌شود، یادت باشد پیروزی با صابرین است. من هم در نهایت می‌گویم بسیار خوب. اما خوب می‌دانم که تهیه کننده برای به سرانجام رسیدن این فیلم سینمایی بسیار زحمت می‌کشد. طی این مدت برخی از دوستان صاحب نظرم فیلمنامه را خوانده‌اند که آن را بسیار دوست می‌داشتند.

کارگردان فیلم سینمایی اظهار کرد: تهیه کننده اطمینان داده است که حتما «به کودکان شلیک نکنید» را در جشنواره فیلم فجر امسال خواهیم داشت. چرا که حرف این فیلم حرف به روز است و شرایط فعلی بهترین زمان برای ساخت آن خواهد بود.

شاه‌حسینی گفت: با توجه به این که فضای فیلمنامه به دلیل ارتباطی که با شرایط فعلی منطقه دارد دارای موضوعی ملتهب است اما شخصاً به عنوان نویسنده سعی کردم در درون فیلم‌نامه «به کودکان شلیک نکنید» یک نگاه دراماتیک و انسانی وجود داشته باشد.

این کارگردان در ارتباط با مکان فیلمبرداری این فیلم در پایان خاطر نشان کرد: محل فیلمبرداری اصلی این فیلمنامه باید در عراق باشد اما به دلیل شرایط ویژه و خطرناکی که در عراق وجود دارد احتمالا در جنوب کشور در خوزستان این فیلمنامه را فیلمبرداری کنیم. به هر حال من عراق را به خوبی می‌شناسم و از طرفی به خوزستان مانند کف دستم آشنایی دارم. حس و حالی که مد نظر دارم در بخشی از خوزستان که به آن آشنایی دارم وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار