اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان :
تیم ما شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده و در این فصل از رقابت ها نیز با انگیزه بالا برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می کند.
 مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما شخصیت قهرمانی خود را حفظ کرده و در این فصل از رقابت ها نیز با انگیزه بالا برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می کند.

سیدجواد نعمتی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آمادگی بالای تیمش برای ادامه رقابت های لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: تیم استقلال خوزستان اگرچه در فصل جاری با کادر فنی جدید رقابت ها را آغاز کرد اما تا این هفته از رقابت ها فراتر از حد انتظار ظاهر شده و سرتر از تیم های بزرگ امتیاز کسب کرده است.

وی افزود: برخی از تیم های مدعی فصل گذشته در زمان حاضر در انتهای جدول جای دارند در حالی که تیم ما لیگ را خوب آغاز کرده و در این فصل نیز با هدف قهرمانی به میدان آمده است.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: در این فصل نیز سعی کردیم با استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی، شایستگی های فوتبال خوزستان را نشان دهیم و بی شک می توانیم با تکیه بر این بازیکنان بازهم افتخار آفرینی کنیم.

وی دوری از حاشیه را یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت تیمش برشمرد و گفت: تیم استقلال خوزستان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را دور از هر گونه حاشیه کار کرد و همین امر موجب قهرمانی این تیم را فراهم ساخت و در این فصل نیز تیم را خارج از حاشیه نگه داشته و می توانیم روند رو به رشد گذشته را تکرار کنیم.

نعمتی نژاد گفت: اگر چه شرایط مالی بازیکنان می تواند در روحیه آنها تاثیر گذار باشد اما بازیکنان ما با وجود اینکه هنوز آنگونه که باید پولی دریافت نکرده اند ولی بازهم با انگیزه و اقتدار در روزهای گرم خوزستان با قدرت به مصاف حریفان خود می روند.

وی تزریق پول به تیم را موثر اما تنها دلیل برای افزایش کیفیت کار ندانست و گفت: تزریق پول به بازیکنان تنها راه افزایش کیفیت کار نیست چرا که فرهنگ سازی نیز می تواند مسر رشد بازیکنان را فراهم سازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان همچنین به درآمد زایی درکنار تیم داری در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و افزود: درآمد زایی، فعال کردن تیم های پایه و توجه به ورزش بانوان ازجمله برنامه هایی است که در سال جاری در دستور کار باشگاه استقلال خوزستان قرار دارد.

وی همچنین به افزایش میزان قرارداد بازیکنان این تیم در فصل جدید اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر شرایط بازیکنان نسبت به گذشته تغییر کرده است برای حمایت از آن ها در فصل جدید بین 30 تا 40 درصد قراردادها را افزایش داده ایم.

نعمتی نژاد از ورود پول بی رویه به فوتبال انتقاد کرد و گفت: ورود پول های بی رویه به فوتبال کشور آسیب جدی وارد کرده است اما در باشگاه استقلال خوزستان هیچگاه این مسائل وارد نشده چرا که در جایی که پایه حقوق کارگر بین هشت تا 10 میلیون ریال است نباید قرارداد بازیکنان نامتعارف باشد.

وی همچنین بر توسعه فرهنگ ورزش تاکید کرد و گفت: سرمایه این باشگاه از بیت المال به دست آمده و باید در جهت توسعه سلامت و فرهنگ ورزش هزینه شود و اعتقاد داریم به هر میزانی که هزینه می کنیم باید خروجی داشته باشم.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر کشور در فصل جدید تا هفته چهارم رقابت ها، با کسب پنج امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای دارد.

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور از 19 شهریور ماه استارت می خورد چرا که به دلیل اردوی تیم ملی برخی از بازیکنان تیم ها در این یک ماه در اختیار باشگاه هایی خود نبوده و همین امر وقفه ای یک ماه را در این رقابت ها ایجاد کرد که فرصت مناسبی برای تیم ها برای رفع نقاط ضعف و آماده سازی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار