شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۶

در هفته نیروی انتظامی هستیم روز پنجشنبه سیزده مهرهم به نام روز نیروی انتظامی ثبت شده است.

تأمین امنیت از نیازهای فطری بشر است که قدر آن زمانی معلوم می شود که از نعمت آن محروم شویم. به همین علت هم از قول معصومین علیهم السلام آمده است که « نعمتان مجهولتان الصتحه و الامان» یعنی دو نعمت است که قدر و قیمت آن را کسی نمی داند مگر زمانی که آن را از دست بدهیم یکی سلامتی و دیگری امنیت.

اهمیت امنیت به اندازه ای است که تصور عدم آن نیز به سادگی مقدور نیست. چنانچه اعلام شود که یک روز از هفته فروشگاه ها تعطیل و امکان دسترسی به تهیه نان و آذوقه نیست همه شهروندان از روزهای قبل تدارک کار را دارند و با مشکلی مواجه نمی شوند.

اگر گفته شود که فردا و یا چند روز آب و برق قطع می گردد باز امکان مواجه با آن مشکلات را خواهیم داشت اما اگر گفته شود که در روز آینده مطلقا امنیت نباشد و امکان دسترسی به نیروی انتظامی نیست بی شک همگان نگران می شوند.

آرامش و آسایش جای خود را به نگرانی ، ترس و دلهره می دهد و خواب را از چشمان می رباید.

در واقع آسایش، آرامش و شادابی و نشاط جامعه مرهون وظیفه شناسی و خدمات ارزشمند کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و نقش زیربنائی و کلیدی آنها را هیچکس نمی تواند منکر شود.

ما به این عزیزان فداکار و ایثارگر هفته و روز نیروی انتظامی را تبریک می گوییم و خود را وامدار تلاش مخلصانه آن ها می دانیم. همچنین یاد شهیدان گرانقدر نیروی انتظامی چه در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن که برای حفظ مرزها و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند...

را گرامی می داریم و از ذات اقدس احدیت مسالت می نمائیم که همواره و در همه جا به این خادمان امنیت کشور و انقلاب اسلامی توفیق روز افزون عنایت فرماید تا در سایه امنیت بیشتر موفقیت و تلاش خادمین نظام بیشتر شود. از آنجا که بحمداله نیروی انتظامی مورد علاقه احاد ملت است و مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها عنایت خاص دارد رسالت مهم آنها را از بیان مقام معظم رهبری یاد می کنیم که: بزرگترین وظیفه نیروی انسانی، حفظ ارزش هاست».

استفاده ای که از این گفتار می بریم این است که از منظر حضرت آیت اله خامنه ای نیروی انتظامی مدارج کمال و خدمات ارزشمند اسلامی را به گونه ای طی می کند که صلاحیت حفظ ارزش ها را دارد و طبیعی است که کسی می تواند حافظ ارزش ها باشد که خود آراسته به ملاک ها و معیارهای انقلابی باشد. به لطف خدا اکنون نیروی انتظامی در همه نقاط مملکت اسلامی از اقتدار و صلابت خوبی برخوردار است و افتخار می کند که امنیت واقعی را در کشور عزیزمان نهادینه کرده و دشمنان قسم خورده نظام را مایوس نموده است.

بحمداله اکنون در میهن ما همبستگی، انسجام ملی و عمومی و نیز آرامش موجود مرهون ایثارگری و تلاش های پیگیر آنهاست. استمرار این خدمات و ایثارگری و خدمات ذی قیمت آنها بر همگان مستدام باد . امید است دولت محترم در ارائه خدمات بیشتر و ایجاد رفاه و رضایتمندی این عزیزان توفیقات بیشتری پیدا کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار