اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲
دو خاطره خوش ستاره برزیلی از داور معروف ایرانی
ستاره برزیلی برای سومین بار در مسابقه ای به میدان می رود که قضاوت آن برعهده علیرضا فغانی است، او در دو دیدار قبلی خاطرات خوبی از داوری فغانی دارد.
به گزارش پایگاه خبری شوششان به نقل از ورزش سه، علیرضا فغانی فینال المپیک 2016 بین تیم های برزیل و آلمان را داوری خواهد کرد، او در حالی در این بازی به میدان می رود که پیش از این نیز دوبار قضاوت دیداری با حضور ستاره برزیلی را برعهده داشت.

حضور فغانی در این بازی برای نیمار قطعا خوش یمن است چرا که از دو دیدار قبلی، ستاره برزیلی ها از قضاوت داور مطرح ایرانی خاطرات خوشی دارد.

اولین رویارویی این دو در فینال جام‌جهانی باشگاههای جهان بود که بین تیم های بارسلونا و ریورپلات برگزار شد، مسابقه ای که بارسلونا در حضور مسی، نیمار و سوارز با نتیجه سه بر صفر ریورپلات آرژانتین را شکست داد. 
 
 دومین دیداری که این دو در آن حضور داشتند نیز چند روز پیش در مرحله گروهی المپیک ریو بود که برزیل بعد از دو تساوی ناامید کننده مقابل آفریقای جنوبی و عراق، با رهبری نیمار چهار به صفر دانمارک را شکست داد و صعود کرد.

بدون شک حضور دو تیم برزیل و آلمان در بازی فینال رقابت های المپیک ریو، این رقابت ها را با حداکثر حساسیت به پایان خواهد برد، مسابقه ای که همه هواداران فوتبال را به یاد بازی نیمه نهایی در جام جهانی برزیل خواهد انداخت، دیداری که به میزبانی برزیلی ها برگزار شد و یکی از عجیب ترین و تلخ ترین باخت های تاریخ این کشور رقم خورد، یاران نیمار در آن بازی تلخ هفت بار دروازه خود را باز شده دیدند تا این روزها آماده انتقام از حریف باشند، پس از آن دیدار این دو تیم دیگر با یکدیگر رودررو نشدند تا حساسیت بازی فینال در بالاترین حد خود باشد.

حال در سومین دیداری که نیمار با قضاوت فغانی به میدان می رود، به دنبال این است تا در کسب موفقیت زیر نظر این داور هت تریک کند و ضمن کسب مدال طلای المپیک، خاطره تلخ برزیلی ها را از آن بازی عجیب پاک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار