شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۸

شوشان: با خبر شدیم امید زمانی از فعالان عرصه روزنامه نگاری و فرهنگ استان طی حکمی از سوی مهندس دهقانی (قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان) به عنوان مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی خوزستان و از سوی سید قاسم بی نیاز (مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی) به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان منصوب گردید.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، در حکم وی که نسخه ای از آن در اختیار شوشان قرار گرفت، آمده است: تلاش در جهت هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت ها و برنامه ریزی و تدوین استراتژی های نوین اطلاع رسانی، تبلیغاتی و انتشاراتی و همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی های ادارات تابعه ی آن استان و انعکاس موثر و مناسب عملکرد ها از اهم اموری است که امید است به آن اهتمام ورزیده...

ایشان پیش از این مدیر روابط عمومی مسکن و شهر سازی خوزستان بوده و به عنوان یک روزنامه نگار ارتباط بسیار خوب، سازنده و مثمرثمر با رسانه های استان برقرار کرده و با بهره گیری از روش های نوین عملکرد آن اداره کل را به نحو مطلوب در رسانه ها انعکاس داده است.

امید زمانی از فعالان و خوشنامان عرصه فرهنگ، تئاتر، و روزنامه نگاری استان خوزستان است.

وی به عنوان نماینده ای از مطبوعات در سازمان دولتی عملکرد مطلوبی بر جای گذاشت و ارتباط خوبی جهت انعکاس عملکرد سازمان با رسانه ها برقرار کرد. امید است دیگر سازمان ها از بکارگیری نیروهای خوشنام مطبوعاتی در روابط عمومی ها استفاده کنند و این حرکت حسنه ، به سنت مبدل گردد.

برای وی ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت روز افزون را داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار