اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
فرماندار شوش خبر داد:
فرماندار شهرستان شوش گفت: در هفته دولت 68 پروژه عمرانی خدماتی در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
شوشان: رضا نجاتی فرماندار این شهرستان ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان گفت: ‌از عمده ترین طرح‌ های هفته دولت در شوش احداث 25 کیلومتر شبکه گاز رسانی برای چهار روستا و کلنگ احداث 12 خانه بهداشت روستایی می باشد.


نجاتی افزود: این طرح ها و پروژه ها در بخش های کشاورزی، گازرسانی، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان و همچنین پروژه های ورزشی می باشند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را افزون بر دویست و 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه ی اشتغالزایی 760 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

نجاتی با اشاره به پیشرفت قابل توجه کشور در عرصه های مختلف اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری ملت در کشور برقرار است زمینه رشد و ترقی در حوزه های مختلف فراهم شده است.

فرماندار شهرستان شوش یادآور شد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در هفته دولت، بیش از 150 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان شوش برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار