اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان بر اساس شروط عقلانی از روحانی حمایت می کنند، گفت: فرض را بر این می گذاریم که احمدی‌نژاد می آید ، تایید صلاحیت می شود، اصولگرایان پشت سرش در می‌آیند و او باز می خواهد از روش های مخصوص به خودش استفاده کند؛ ما خودمان را برای این روز آماده می کنیم.

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با انتخابات‌ سال آینده اظهار کرد: سال آینده دو انتخابات داریم، یکی انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شوراهای شهر و روستا؛ که این دو انتخابات با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

تفاوت از این جهت است که ریاست جمهوری، انتخاباتی سراسری برای برگزیدن یک نفر است و انتخابات شوراها، انتخاب کاندیدهای یک حوزه برای همان حوزه است، حتی مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار نیست به هم ملحق شوند و نهادی مثل مجلس را شکل دهند. بنابراین برای انتخابات ریاست جمهوری همه باید در سراسر کشور هم‌اندیشی کنند تا نتیجه‌ای واحد به دست آید اما در مورد شوراها علاوه بر ضرورت ایجاد فضای کلی، همدلی و هم‌اندیشی ، هر حوزه باید برای خودش فعالیت داشته باشد و تلاش‌هایش برای حوزه‌ی دیگر نتیجه‌ای نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار